joi, 28 februarie 2013

Favoritele lunii februarie

   Bună fetelor! Aceasta este prima mea postare de tipul "Favoritele lunii" şi sper să vă placă!

   Luna februarie a fost destul de plină din punctul de vedere al cumpărăturilor de produse cosmetice. Am fotografiat acele produse care chiar mi-au plăcut şi pe care cu siguranţă le voi folosi mult timp de acum înainte.


   Primul din imagine (stânga sus) este şamponul Yves Rocher despre care am vorbit aici. Este clar cea mai bună descoperire a acestei luni.

   Următorul produs la rând este gelul exfoliant Planet Spa (review aici). Şi acesta a fost o surpriză plăcută!
   
   Gelul de duş Balea Magie Dulce este cu adevărat magic. Mirosul său dulce mă relaxează şi mă binedispune. Preţul a fost mai mult decât convenabil, deci voi reveni la el după ce îl termin.

   În colţul din stânga jos este un produs care n-a vrut nici cum să "stea" la poză. Este mini gelul hidratant de la Yves Rocher Hydra Vegetal. L-am primit cadou la comandă şi mi-a plăcut mult. Mi se potriveşte mai bine seara. Pe timp de zi, tenul meu se îngraşă şi capătă un luciu inestetic dacă îl folosesc.

   Rujul Avon Perfect Kiss este un alt produs care m-a uimit. Nuanţa (Lacy Mauve) mi se potriveşte foaaarte bine, o ador! În plus, culoarea rezistă destul de mult timp pe buze, fără să le usuce. 

   Rimelul Sexy Pulp de la Yves Rocher e mega-lăudat pe toate blogurile, şi merită! Pentru că oferă atâât de multe beneficii: volum, alungire, separare. Îmi place foarte mult!

   Ultimul produs, Gelul dezincrustant Pure System de la Yves Rocher se află printre favorite deoarece curăţă delicat tenul şi are o aromă plăcută. Nu ştiu dacă îl voi recumpăra pentru că nu mi se pare că face cu mult mai mult decât gelul pe care îl foloseam înainte de la Elmiplant. Mi l-am dorit pentru că promitea să mă scape de punctele negre, dar nu s-a ţinut de cuvânt. E un produs bun şi atât (pentru mine).

   Cam atât cu produsele lunii februarie. Aştept să văd ce surprize îmi rezervă luna primăverii pe care o aştept de muuult! 
   Aţi folosit produse din cele prezentate? Cum vi s-au părut?

Pupici!

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Sa stii ca nu scrie. Dar mie mi se pare ca miroase a prajituri cu fructe. Dulce-acrisor asa.. Mai mult spre dulce :X

      Ștergere
  2. fana Yves Rocher :) ai idee daca firma testeaza pe animale?eu nu folosesc aceste produse si nu prea am de unde alege. te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Eu nu stiu sigur asa ca am cautat pe net. Uite ce am gasit: http://www.one.ro/beauty/arta-de-a-fi-frumoasa/cosmetice-fara-cruzime-branduri-care-nu-testeaza-pe-animale-8490205 , Yves Rocher apare pe lista brandurilor care NU testează pe animale.

      Ștergere
  3. Sa le folosesti cu placere in continuare. Gelurile de dus de la Balea sunt absolut minunate :x

    RăspundețiȘtergere
  4. gelul exfoliant e de mult pe lista...


    o primavara faina! :)

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!