sâmbătă, 2 martie 2013

Mărţişor

   Ziua de ieri a fost una deosebită!  A fost o zi însorită (totuşi nu prea caldă) la Braşov; chiar dacă astăzi a nins, cel puţin am avut un început de primăvară superb!
   Pe la 9 şi ceva de dimineaţă mă sună o doamnă drăguţă care se prezintă şi-mi spune că e de la PrioriPost şi că am un "mărţişor" la ei... permisul de conducere! Mi-a făcut ziua mai frumoasă instantaneu, nu neapărat pentru că a ajuns permisul de la Bucureşti (ştiam că urmează să ajungă zilele acestea), ci pentru că m-a anunţat într-o manieră foarte drăguţă.

   Apoi au urmat mărţişoare drăguţe şi o plimbărică pe la soare. Mi-am cumpărat şi revista FEMEIA, care ne oferă cadou o cremă de faţă Gerocossen luna aceasta (10,90 lei), iar seara am urmărit una din puţinele emisiuni care îmi plac (Românii au talent).


     Dragul meu iubit ştie că îmi plac desenele şi m-a răsfăţat cu mărţişoare cu Tweety şi Donald. Brăţăricile sunt de la tata şi unchiul meu şi sunt super drăguţe. Iar crema, am ales-o Hidratantă de zi (am vrut matifiantă, dar n-am găsit nicăieri), conţine lăptişor de matcă şi sunt curioasă cum este!
   A fost o zi relaxantă, care mi-a plăcut! Cred că a contribuit şi faptul că a fost vineri şi a început week-endul. Voi ce aţi mai făcut?
   O primăvară frumoasă va doresc tuturor!

Pupici!

7 comentarii:

  1. Azi si la noi fulguie:P Desi a iesit si soarele,cred a e tare nehotarata vremea:))
    Ai primit lucruri foarte frumoase,bucura-te;)Sa ne zici si noua cum e crema!Weekend placut:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred că e prea potrivită pentru mine! Scrie pe ea 25+, iar eu am doar 18 ani :))

      Trebuie să mă interesez mai întâi ce efect au ingredientele şi dacă ar fi ok şi pentru mine!

      Ștergere
  2. Eu n-am folosit inca nici o crema de la Gerocossen,insa,sincer,m-a tentat foarte mult faptul ca n-are parabeni si parafine.

    RăspundețiȘtergere
  3. offf, cat imi doresc si eu crema matifianta Gerocossen dar nici urma de ea. Cred ca ma las pagubasa si intru intr-un plafar.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pot sa te intreb ceva?:) Daca te rog frumos,te uiti in revista la scrisoarea lunii?:) Cumva apar acolo printre castigatoare?:) Ca m-au anuntat ca da,si daca apar in numarul asta,sa dau o fuga repede pana la chiosc sa-i fac o bucurie mamaei:D:D

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!