duminică, 24 martie 2013

Pics of the week [3]

   Bună fetelor!

   Săptămâna aceasta am reuşit să mă ţin de promisiune şi să fac mai multe poze (care sper să vă placă). A fost o săptămână a cumpărăturilor; mi-am promis că o perioadă nu-mi voi mai cumpăra cosmetice şi cărţi. Să vedem cât timp voi rezista tentaţiei....
   Vremea nu prea a fost de partea mea, a plouat şi a nins toată săptămâna la Braşov. Astăzi este soare, în sfârşit, dar cu toate acestea nu e prea cald. Dar să nu mai lungim vorba şi să începem cu pozele!

Încep, ca de obicei, cu unghiuţele de săptămâna aceasta. Am folosit Miss Sporty Clubbing Colors a Cosminei (nu ştiu exact cum se numeşte nuanţa). Mi-a plăcut mult! După o săptămână de unghii nude, aveam nevoie de o pată de culoare!

Marţi am fost la meditaţii şi proful a cumpărat pentru elevii lui nişte papuci de casă drăguţi. I-am ales, evident, pe cei roz (eu aleg mereu ce e roz!) şi m-am pozat cu Maria.

Când am ieşit de la meditaţii se dezlănţuise furtuna. Am ajuns acasă udă, mi-am luat cizmele de cauciuc şi mi-am schimbat hainele şi apoi am plecat mai departe la librărie.

Acestea sunt achiziţiile pentru care am ieşit în ploaie. Le-am comandat pe site şi am selectat ridicarea personală de la librărie. Recunoaşteţi autoarea; după cum am spus, îmi place mult cum scrie, iar aceste două volume îmi lipseau.

Miercuri a fost ziua Sabinei, draga mea colegă, şi ne-a îndulcit cu Mon Cheri.

Tot miercuri am primit şi coletul de la Avon. Despre achiziţii am scris aici.

Joi am mers la biblioteca liceului şi mi-am luat cartea "Cum să fii o lady". Merge foarte bine cu bunătăţile din imagine (Petit Chocolat, de la Lidl)


Tot joi a avut loc şi evenimentul Caravana Din dragoste pentru femei cu Andreea Marin la Teatrul de Operă. Din păcate, din grabă, mi-am uitat aparatul foto acasă şi, deşi am crezut că mă pot baza pe telefon, m-am înşelat. Aşa că imaginea nu este făcută de mine, ci preluată de pe pagina de Facebook Scoala mamelor. Evenimentul a fost încântător, Andreea Marin mi-a plăcut mult mai mult decât la televizor. Regret doar că nu am putut sta până la sfârşit.

Chiar la intrare ni s-a oferit ciocolată Poiana şi apă Perla Harghitei. Mi s-a părut un gest foarte frumos, la care nu m-am aşteptat.

Bulinuţa pe care am avut-o în piept şi talonul pentru tombolă.

Vineri s-a organizat la noi în liceu un târg de dulciuri cu ocazia zilelor francofoniei (Les jours de la francophonie) şi am pozat farfuria mea şi a Ioanei. Ne-am cumpărat eclere şi Choux a la creme.

Tot vineri am mers cu iubitul în dm şi s-a oferit să-mi facă un cadou pentru că ştie că sunt nebună după cosmetice. Mi-am ales gelul de duş Balea Magie Dulce cu aromă de ciocolată şi masca peel-off Balea. Am mai încercat un gel de duş din colecţia Magie Dulce, dar măştile de faţă sunt necunoscute pentru mine. Sunt foarte curioasă cum e aceasta.

Când am ieşit din dm mă sună mama că am primit avizul pentru coletul Yves Rocher. Aşa că am mers la poştă după el şi apoi v-am prezentat produsele aici.

Sâmbătă am fost cu tata la Târgul Internaţional de Carte şi Muzică organizat de Libris şi care s-a deschis joi şi se va închide astăzi (la Braşov Bussiness Park) şi n-am putut să plec cu mâna goală. Cei de la Nemira aveau mari reduceri la cărţile cu mici defecte. Acestea două au coperţile puţin rupte la un colţ, dar nu mă deranjează. "O lady la masă" a costat 5 lei, iar "Pretty man" a costat 3 lei.

   Am cumpărat multe cosmetice şi cărţi săptămâna asta. Îmi ajung pentru o perioadă bună şi chiar vreau să mă abţin de la a cumpăra altele prea curând. Sper că v-a plăcut postarea! Cum a fost săptămâna voastră? Sunt curioasă :*

Pupici!

7 comentarii:

  1. Ador postarile tale de genul asta!:) Sa continui;) Si imi place in mod special ca vad multe carti,fiindca inseamna ca citesi;)Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multunesc de apreciere! Astfel de comentarii ma fac sa continui. :*

      Si da, citesc mult dar in mare parte carti din acestea usurele, care se citesc repede pentru ca nu am timp sa savurez ceva mai "serios". De obicei citesc in vacante carti care cer mai multa atentie la lectura. :)

      Ștergere
  2. Si mie imi plac postarile de genul asta :-) :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca as fi stiut de acel targ de carte poate as fi mers si eu cu tine, regret ca n-am stiut. :(
    Si apropo, I'm in love with your boots. Am vazut si eu cizme de cauciuc prin magazine cu diverse modele dar prefer sa vad alte persoane care le poarta...mie parca nu imi sta asa bine. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu m-am gândit să-ţi spun :( Dar lasă că vor mai fi ocazii! Pup :*

      Ștergere
  4. Vaiiii , ce dragute sunt cizmele de cauciuc:x si ce ieftine ai luat cartile :O

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!