sâmbătă, 23 martie 2013

Review Gel de curăţare Pure System - Yves Rocher

   Bună fetelor!

   Nu am mai făcut un review de ceva timp şi m-am hotărât că ar fi cazul să vorbesc despre gelul dezincrustant pentru curăţarea tenului Pure System de la Yves Rocher, pe care l-am menţionat la Favoritele lunii februarie.


   Pentru început, voi spune ce promite acest gel:
  • elimină excesul de sebum
  • purifică pielea
  • dezincrustează porii
  • delocalizează punctele negre
   Buun! Şi acum să vă spun părerea mea:

   Textura gelului şi mirosul său au fost primele lucruri care mi-au atras atenţia. Este de culoarea mierii, cu o textură asemănătoare acesteia; conţine particule abrazive mici şi are un miros foarte plăcut (presupun că datorită extractului de aloe vera bio). 



   Gelul curăţă tenul delicat fără să îl usuce, particulele abrazive nu irită pielea. Elimină, evident, excesul de sebum, iar tenul se simte curat, purificat (cum zic ei). La capitolul puncte negre, totuşi, nu am observat rezultate, în sensul că au rămas tot acolo. Avantajul este că nu am observat apariţia altora.
   Cu coşurile nu am probleme de obicei. Se întâmplă să îmi mai apară câte unul pe ici pe colo şi pot spune că pe perioada cât am folosit gelul nu prea am avut parte de aceşti "musafiri" (ţin să spun că l-am folosit o lună şi un pic până la ultima picătură; va apărea într-o postare viitoare cu produse consumate).

   Per ansamblu, este un produs bun. Eu l-am comandat la preţul de 19,90 lei; nu mi s-a părut scump, dar nu pot să zic că face mai mult pentru tenul meu decât gelul pe care îl foloseam înainte: Gel exfoliant zilnic Elmiplant Skin Control. Oricum, îl recomand. Poate că tenul meu este de vină şi alte persoane ar putea obţine efecte mai bune de la el asupra punctelor negre.

   Voi l-aţi folosit? Sau aţi folosit alte produse pentru curăţarea tenului de la Yves Rocher?

Pupici!

4 comentarii:

  1. n-am folosit nimic de curatare de la Yves Rocher, intotdeauna mi se parea ca pot gasi ceva similar la un pret mai mic.

    cel mai mult pana acum imi place gelul spumant anti-microbian de la Gerovital, dar recent mi-am luat de la Balea unul care seamana mai tare cu cel prezentat de tine si sunt foarte multumita de el, a fost numai 9,9 lei :D Mi-as lua si de la Yves Rocher, daca as prinde vreo oferta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bun gelul, l-am avut si l-am iubit desi am fost extrem de sceptica la inceput. Eu puncte negre nu am ca sa pot da un verdict, insa am tenul mixt, cu porii dilatati si tendinte acneice si pot spune ca atat timp cat l-am folosit tenul meu a aratat putin mai bine. Cel mai mult mi-a placut ca nu mi-a uscat tenul desi curata foarte bine, fata de alte produse similare.
    www.ioanarosu.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Este printre produsele mele preferate de la YR. Il folosesc de peste un an, impreuna cu lotiunea tonica din aceeasi gama.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi place foarte mult, sunt deja la al 3-lea, dar recunosc ca nu il folosesc zilnic.Am citit undeva ca nu e bine sa iti exfoliezi zilnic tenul ca apar ridurile mai repede...

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!