luni, 4 martie 2013

Review Un răsfăţ dulce: Yves Rocher Candied Mallows Hand Cream

   Bună fetelor! Zilele astea am fost plină de energie, datorită vremii însorite. Singura problemă a fost că, în ciuda soarelui, a fost friguţ şi a bătut vântul. Dar asta e, nu ne putem aştepta la temperaturi prea mari, oricum am vrea, martie nu e lună de primvară decât în "acte" (cel puţin la Braşov).

   Am decis să vă prezint astăzi o cremă de mâini adorabilă, care a fost "pe val", să zicem, în perioada sărbătorilor. Este vorba de Crema de mâini al cărei nume nici chiar ei nu s-au obosit să îl traducă: "Candied Mallows". Eu înţeleg "bezele dulci", sper să nu greşesc. Oricum mirosul este atrâgător şi ambalajul i se potriveşte de minune, fiind roz cu inserţii argintii.


   Crema de mâini am cumpărat-o împreună cu revista FEMEIA de februarie şi am folosit-o de atunci în fiecare seară. Mi se pare o cremă foarte bună, hidratând în profunzime; intră repede în piele şi mirosul persistă destul de mult timp pe mâini.

   Nu mai ţin mine cât a costat împreună cu revista (nu foarte mult, în orice caz) şi nu ştiu nici cât a costat  pe site. Oricum, este un produs pe care îl recomand, fiind perfect pentru sezonul rece.

  Aţi folosit-o? Cum vi s-a părut?

   PS: Astăzi am creat şi o pagină de Facebook a blogului: Writing Again. Vă invit să o accesaţi şi încet-încet să creăm o comunitate frumoasă!
  

Pupici!

5 comentarii:

  1. nu am folosit crema, dar pe viitor o sa o incerc
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Uimeste-ma esti din Brasov?!
    Nu stiam ca a fost aceasta crema la revista. Imi imaginez deja aroma ei. <3 trebuie sa mi-o comand si eu

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm.. suna bine pentru urmatoarea crema de incercat :D. Eu mi-am luat de curand o crema de maini de la Emiplant cu migdale cred (nu o am la mine in momentul asta, am lasat-o la Bucuresti).
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt la facultate in Brasov. :D :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!