miercuri, 20 martie 2013

Little bit of shopping

   Am dat zilele trecute o comandă la Avon şi, deşi mereu spun că nu mai cumpăr nimic pentru mine, nu prea reuşesc să mă ţin de cuvânt. Aşa că mi-am comandat două produse pe care "am pus ochii" de ceva timp: bază pentru fardul de pleoape şi creionul de ochi SuperShock gel.


   Despre baza pentru fardul de pleoape am citit numai de bine pe mai multe bloguri, ceea ce m-a făcut curioasă să o încerc.
   Creionul ştiam că este super bun; mai am unul, nuanţa Plumful şi ştiu că este foarte rezistent şi se aplică foarte uşor. Îmi place că, având consistenţă de gel, nuanţa este intensă după o singură aplicare. Am întâlnit multe creioane care, după o aplicare, lăsau în urmă o linie ştearsă, nedefinită. În plus, chiar rezistă! Nu am întâlnit niciun creion a cărui nuanţă, după o zi întreagă, să rămână la fel de intensă, fără să se întindă. Nuanţa cea nouă, Aqua Pop, este un turcuaz foarte drăguţ, care m-a cucerit de când l-am văzut prima oară în broşură. Eu zic că am reuşit să surprind nuanţa în poză:



   Ce părere aveţi despre aceste două produse? Aţi folosit, v-au plăcut?

Pupici!

Un comentariu:

  1. exact aceste doua produse sunt pe pe lista mea :) dar trebuie sa ma abtin pentru ca nu mai am loc in baie de atatea, poate luna viitoare daca mai termin ceva.sa le folosesti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!