miercuri, 27 martie 2013

Giveaway de primăvară

   Bună fetelor!

   Aşa cum spune şi titlul, m-am gândit să organizez un giveaway de primăvară, cu produse Avon pe care eu le-am folosit şi de care am fost mulţumită. Sper să vă placă!
   Perioada de desfăşurare este 27.03 - 11.04.

   Premiile sunt următoarele:
  

  • Loţiunea uşoară de corp cu floare de lotus Planet Spa
 Îmi place foarte mult mirosul acestei loţiuni şi faptul că are o consistenţă uşoară, ca de spumă.

  • Tratament pentru păr cu lavandă şi iasomie
 Acest ulei-tratament miroase foarte plăcut a lavandă (eu asociez această aromă cu prospeţimea) şi îngrijeşte părul foarte bine.

  • Mascara SuperShock 
 Este unul din rimelurile mele preferate. Oferă super volum şi separare genelor.

  • Apă de toaletă Slip Into... 15 ml
 O aromă fresh foarte potrivită pentru primăvară. Recipientul de 15 ml este perfect pentru a te însoţi peste tot.

  • Bureţei pentru machiaj
 Bureţeii pentru machiaj au diferite întrebuinţări. Sunt sigură că veţi găsi o modalitate de a-i folosi (eu îi prefer pentru aplicarea fondului de ten)


   Acestea sunt premiile. Acum să vă spun ce trebuie să faceţi pentru a participa:

   Apreciez dacă urmăriţi blogul prin GFC sau mail, dar acest lucru nu este obligatoriu. Tot ce trebuie să faceţi este să postaţi un comentariu cu răspunsul la întrebările: "Ce postare/tip de postare îţi place cel mai mult de pe acest blog şi de ce?"  şi "Care au fost lucrurile pe care le-ai găsit neplăcute pe blog?"
   Îmi doresc să citesc răspunsuri cât mai complexe, pentru că vreau să ştiu ce vă bucură pe voi cel mai mult pe blogul meu. Mai mult, aştept şi critici sau sugestii! În acest mod pot îmbunătăţi calitatea postărilor mele.

   Câştigătoarea va fi aleasă într-un mod mai deosebit. Mă voi folosi de random.org, dar voi pune în balanţă şi opinia mea. Voi citi răspunsurile voastre înainte de a realiza lista pentru random.org, pentru că nu mi se pare corect ca o persoană ajunsă pe acest blog doar din dorinţa de a câştiga şi care oferă un răspuns banal de 5 cuvinte să câştige în faţa cititoarelor fidele care îmi apreciază blogul şi doresc, cu adevărat, să mă ajute să îl îmbunătăţesc. 

   Sper să vă înscrieţi în număr cât mai mare! Voi anunţa câştigătoarea în data de 12.04.2013.

Pupici!

15 comentarii:

  1. Imi place enorm ideea giveawayului si cadourile:D Trebuia doar sa-ti scriu asta:) Mai tarziu imi fac timp si pentru raspunsuri ca sa particip:)Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cel mai mult ador postarile tale pics of week si recenziile de carte:D Mi se pare o idee foarte buna,si tu esti o draguta sincera cum ne prezinti fragmente din viata ta.
    Neplacute?Sa fiu si eu sincera:),nu stiu daca am observat ceva in mod particular.Mie mi se pare ok.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi plac mult postarile tip "Pics of the week", dar mai ales cele in care ne arati ce ti-ai mai cumparat sau comandat sau ne arati tot felul de chestii pe care le descoperi (ca cea cu berea Argus) :D Si imi place si fundalul blogului tau, e foarte girly si vesel. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. In primul rand ma atrage aspectul foarte cute al blogului si in al doilea rand ma atrage felul tau de a scrie, deschis si prietenos :) si ca sa raspund si eu la prima intrebare imi plac postarile "pics of the week" deoarece mi se pare interesanta ideea de a ne prezenta saptamana in poze si al doilea motiv este ca sunt curioasa :)); ceea ce nu imi place la blogul tau, asta impropriu zis sunt postarile tale depsre Yves Rocher, dar asta tine doar de gusturile mele, nu folosesc produse de la aceasta firma si nu ma influenteaza nici pozitiv dar nici negativ postarile,Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place stilul tau de a scrie, imi plac prezentarile "pics of the week", si nu am obiectii cu privire la postari, sincer.:-* Multumim pentru concurs :-x

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac toate postarile tale :P, in general tot ce tine de beauty si cosmetice ma pasioneaza :)). Imi plac postarile cu pics of the week si imi place cum scrii :P. De fiecare data cand deschid laptopul si intru pe lista blogurilor pe care le urmaresc sper sa mai fi postat ceva :D.

    Ceva ce nu imi place... nu pot spune ca e ceva anume. In schimb mi-ar placea sa postezi mai des :P.

    Kisses si un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  7. As vrea sa incep cu un multumesc. Dupa mai bine de un an de cand am inchis blogul (si apoi l-am redeschis), ai fost prima care mi-ai scris si m-am bucurat ca un copil cand am vazut ca o cititoare imi scria. Am fost in culmea fericirii. :* Multumesc draga mea.
    Nu ma inscriu la giveaway pentru premiu si nici nu sunt vanator de premii. Am vrut sa iti scriu cateva vorbe din suflet chiar daca suntem in spatele monitorului (sper sa ne vedem si face to face la o cafea/ciocolata calda).
    Mi-a placut tema blogului foarte mult, avand o tenta girlie dar in acelasi timp tind sa cred ca aici tine si de personalitatea ta. Scrii din suflet si se vede ca iti place ce faci, te implici in proiecte (mi-a placut postarea in care ai postat poze cu acele carti de la acel eveniment..eu fiind o mare devoratoare de carti haha), si mai important de atat, mi-ai adus aminte de mine la inceputul meu ca blogger de beauty cand eram de-o seama ta si trebuia sa impac si blogul si bac-ul.
    Multa bafta cu blogul draga mea, e o pasiune minunata care ti se potriveste, multa sanatate si multa bafta la bac. Te pup. :*

    RăspundețiȘtergere
  8. ruxandra mihaela31 martie 2013 la 15:33

    buna! doua tipuri de postari imi plac cel mai mult, pics of the week, asta pt ca imi place si ma relaxeaza sa citesc despre ce mai fac alte fete in timpul saptamanii, sa vad cum se distreaza si cum isi ocupa timpul, si post-urile cu favoritele lunii, pentru ca mereu sunt tentata sa-mi cumpar toate cosmeticele din lume si nu toate merita banii. asa ca citindu-ti blogul, mai aflu si eu pe ce pot da banii linistita si daca o sa-mi para rau ca mi-am luat un produs sau nu. imi mai place si faptul ca folosesti produse de la yves rocher, compania mea preferata. un sigur lucru pot sa spun ca mi-ar placea sa-l modifici: sa nu mai apara postul intreg pe pagina blogului, ci doar o parte din el, si sa dau eu click pe titlu ca sa-l vad in intregime..poate suna ciudat dar asa mi-e mie mai comod:) spor la scris in continuare si sa ne bucuram de vremea de afara! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna draga mea ! Deci o sa incep prin a spune ca imi place foarte mult blogul tau.Este foarte dragut si ma bucur ca mi-ai lasat coment,iar astfel te-am descoperit!Imi place tema pe care ai ales-o.Probabil si pentru combinatia roz-gri care mie imi place mult :) Dintre postari o sa aleg "Pics of the week" pentru ca ador postarile de genul acesta,si prin prispa lor am impresia ca ne cunoastem mai bine intre noi.Alt lucru care imi place este ca postezi si manichiuri si sper sa vad cat mai multe :) Iar al doilea tip de postari care imi plac sunt cele cu reviw-uri,pentru ca eu mereu inainte sa cumpar un anumit produs intai caut pareri despre el online :)
    Mi-ar face placere sa castigul acest giveaway,pentru ca imi placeau produsele Avon,insa din pacate nu mai am nici un reprezentant in preajma si am cam pierdut "contacul" cu aceste produse.
    Si gata,nu ma mai intind ca o sa te zapacesc :) Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  10. Blogul tau este pe lista lecturilor mele pe nisa beauty. Si chiar daca piata este supraincarcata de astfel de bloguri, al tau atrage prin stilul curat si jucaus in care scrii, dar si prin designul cu accente girlie - imi place mai ales fundalul cu bulinute care e absolut adorabil. Imi place rubrica Pics of the Week, dar si fiecare recenzie in parte.
    Cat despre puncte slabe, poate ai putea sa-ti faci timp sa scrii mai des. Nu de alta, dar mi se face dor uneori de postarile tale. Inca ceva, ai trasaturi foarte fine si esti supla, ai putea sa faci o rubrica de fashion, in care sa incerci diferite tinute pe care sa le postezi pe blog, ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  11. Blogul tau este pe lista lecturilor mele pe nisa beauty. Si chiar daca piata este supraincarcata de astfel de bloguri, al tau atrage prin stilul curat si jucaus in care scrii, dar si prin designul cu accente girlie - imi place mai ales fundalul cu bulinute care e absolut adorabil. Imi place rubrica Pics of the Week, dar si fiecare recenzie in parte.
    Cat despre puncte slabe, poate ai putea sa-ti faci timp sa scrii mai des. Nu de alta, dar mi se face dor uneori de postarile tale. Inca ceva, ai trasaturi foarte fine si esti supla, ai putea sa faci o rubrica de fashion, in care sa incerci diferite tinute pe care sa le postezi pe blog, ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  12. Hei :*. Te urmaresc prin gfc cu numele M and M
    A da..trebuie sa-ti multumesc pentru propunerea cu , cartile. Ti-am raspuns si pe blog. Foarte frumos din partea ta dar as vrea sa le am eu in bibloteca. Plus ca acum nu am timp de citit carti..astept pn la vara:d :))

    Asa.. Sa trecem la treaba. Ah da. Pai imi plac mult postarile tale tip "week in photos" pentru ca te cunosc mai bine . de exemplu aceasta (http://wanna-love06.blogspot.ro/2013/04/pics-of-week-5.html) . In rest apreciez foarte mult la tine ca te dedici postarilor...nu scrii 2 ore cuvinte ci stai sa explici si sa-ti spui parerea in numeroase randuri si cat mai detaliat.
    Nu stiu ce sa-ti spun mai mult. Imi place blogul tau si ma bucur ca l-am descoperit. Aa..ai zis sa spunem si ce nu ne place...Nu ca nu-mi place insa pentru design eu prefer culori mai deschise. Incearca sa schimbi griul acesta..
    p.s e doar o parere :*

    Te pup:*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. am vazut azi cand voiam sa caut ceva la tine pe blog, ca nu ai caseta de cautare, unde sa putem cauta ce ai scris despre un anumit produs etc (ti-o poti pune de la setari - aspect - adauga obiect gadget si e undeva pe acolo). Eu cred ca e utila optiunea asta :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi plac postarile cu favoritele lunii si cele de tip goodies, pentru ca tinem cont invariabil de ce le place si altora si asta ne influenteaza. Nu de putine ori de la favoritele lunii am descoperit favoritele mele.
    Nu am gasit lucruri neplacute pe blog.
    Mult succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  15. Cel mai mult imi plac review-urile la produse, este cel mai bun mod de a cunoaste produsul inainte sa il cumperi. Acesta e un lucru bun pentru ca te scuteste sa arunci cu banii pe produse care nu merita.
    In ultima vreme inainte sa ma gandesc sa cumpar ceva dau un search sa vad parerile despre produsul respectiv,si vreau sa multumesc celor care impartasesc opinii lor subiective despre un produs.
    Iar ca o sugestie, pt o mai buna prezentare a unor cosmetice ai putea pune mai multe poze cu tine folosind produsul respectiv, adica cum arati cu un rimel, ruj etc..
    In rest ai un blog frumos si util :)

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!