duminică, 10 martie 2013

Pics of the week [1]

   Ideea unei astfel de postări am întâlnit-o prima oară la iguanitza (ador postările ei InstaLife), iar apoi am văzut-o şi pe blogul lui Kitty (care o denumeşte Week in photos). M-am decis să "înfiinţez" şi eu o astfel de postare cu ceea ce am pozat de-a lungul săptămânii. Dacă voi primi păreri pozitive din partea voastră, voi continua această "tradiţie" în fiecare duminică.

   Şi acum, să începem!

Unghiile mele săptămâna aceasta (ador oja Farmec, chiar e ultrarezistentă)

Argus - Raspberry Beer (nu sunt o băutoare de bere, dar cele cu diverse arome îmi plac, iar asta e super!)

M-a apucat dorul de citit cărţi siropoase; am mai multe în aşteptare, dar am zis să încep cu aceasta.

Cadouri de 8 Martie; fardurile şi rujul sunt de la iubitul meu (m-a lăsat să-mi aleg), iar eşarfa de la tati

Zambile cu parfum deosebit de la dragul meu iubit

Ciocolată Milka cu Oreo şi cu bombonele de la tati

Mulţi ghiocei drăgălaşi


   Cam atât dragele mele! Nu sunt foarte multe poze, dar dacă vă place postarea, pe viitor voi face mai multe. Sper că aţi avut parte de un 8 Martie aşa cum v-aţi dorit.

Pupici!



11 comentarii:

  1. Foarte draguta ideea cu pics of the week :X. Ciocolata cu m&m's este delicioasa :D.
    Sa ne spui cum ti s-a parut cartea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei! Multumesc pentru apreciere :*
      Cartea cred ca e super, am citit vreo 30 de pagini si deja imi place mult. O sa scriu despre ea dupa ce o termin! Pupici :*

      Ștergere
  2. Poti sa faci postari d egenul asta,mi se pare o idee buna:)
    Sa-mi zici,te rog,e delicioasa ciocolata cu Oreo?:D Stii ca nu pot sa mananc:( Dar savureaz-o din partea mea:D
    Si bere din asta n-am mai vazut,dar pare interesant;)
    Si cum e cartea?:)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cum sa ma exprim.. e aiurea sa vorbesc de cioco in timp ce tu nu poti sa mananci. :(
      Berea e interesanta, dar n-am putut sa o beau toata; are alcool ca una normala (5%) ceea ce e mult pentru mine. Dar un păhărel merge! Mai ales vara, cred ca e divina!
      Cartea e promitatoare, o sa scriu despre ea in curand!
      Puup :*

      Ștergere
  3. Stai linistita,oricum sunt inconjurata non stop de bunatati:P Ma bucur ca macar tu o savurezi:) Ok,astept sa povestesti si despre carte:)

    RăspundețiȘtergere
  4. ador acest tip de postari, abia astept sa vina duminica sa o citesc pe iguanita :) tot caut milka cu m&m dar nu gasesc si imi e asa pofta :)) te rog sa faci in continuare genul asta de postari :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar azi am intrat intr-un Sensiblu in cautare de nimicuri si am vazut ojele de la Farmec. Chiar mi-am adus aminte de postarea ta si am vazut fix aceasta nuanta, dar si nuanta 4 un nude, roz pal care la lumina portocalie bate in maro. :)) Inima a vrut 4 iar creierul nuanta ta deci am plecat cu nuanta 4 si cu promisiunea ca voi lua si cealalta nuanta. Si am ramas placut surprinsa, e rezistenta, nu face bule cum patesc cu multe din oje.
    As vrea sa te intreb din ce magazin mai exact, ai cumparat oja aceea superba albastra?
    Cat despre ciocolata Milka cu Oreo, e delicioasa, chiar azi am degustat de la o colega de camera un patratel si am ramas cu gandul la ea. Pacat ca e Kaufland-ul la cuca macaii la iesire din oras..am o lene sa ma deplasez pana acolo. :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Milka e ciocolata mea preferata :X

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!