luni, 25 martie 2013

Colecţia de mascara + revista cu surpriză

   Bună fetelor!

   M-am decis să fac o postare în care să vă prezint rimelurile mele. Am multe, ştiu că nu ar trebui să ţin atâtea pentru că expiră repede. Reacţia mamei mele când le-a văzut pe toate a fost: "Da, astea toate se vor usca în curând".
   Ştiu că rimelurile se usucă repede şi trebuie folosite într-un timp relativ scurt: 3-6 luni (unele au inscripţie si cu 12M). Dar, cu toate acestea, nu mă pot abţine să nu le cumpăr. Rimelul se află printre puţinele produse de machiaj pe care le folosesc zilnic (pe lângă ruj/balsam de buze şi puţin corector) aşa că am încredere că nu voi arunca niciunul fără să-l fi folosit complet (înainte să se usuce, desigur).
   Pentru fiecare mascara am pozat şi periuţa; sper să vă fie util acest lucru. Eu nu suport unele magazine care n-au produse tester şi nu pot vedea cu ochii mei periuţa.
   Deci, să începem!

ScandalEyes Show Off de la Rimmel London l-am cumpărat din dm acum vreo lună când a fost promoţie (11,99 lei). Nu aveam nevoie neapărat de rimel, dar la preţul ăla nu am putut rezista. Îmi place mult periuţa şi îmi place că îl adaptez în funcţie de tipul machiajului. Dacă vreau discret, de zi, aplic un singur strat, finuţ, drăguţ; dacă vreau ceva mai dramatic, aplic două, iar genele arată foarte bine fără să pară super încărcate.

My lovely Sexy Pulp mascara (Yves Rocher)! Este favoritul meu! L-am primit cadou la o comandă Yves Rocher acum ceva timp. Mi-a plăcut din primul moment, de la prima aplicare. Preţul întreg (60 lei) mi se pare prea mare, dar dacă voi prinde vreo ofertă sigur îl voi recumpăra (imediat ce mai termin din cele pe care le am deja).

Mascara Super Shock de la Avon în ediţie Animal Print. Până la Sexy Pulp a fost preferatul meu. Îmi place mult şi acum pentru că oferă volum şi separare (şi chiar şi alungire dacă mă străduiesc puţin) la un preţ accesibil.

Super Shock Max (tot Avon) nu e nici pe departe la fel de bun ca SuperShock. Pe mine nu m-a convins pentru că nu oferă volum aşa cum face anteriorul şi mi se pare că nici nu separă genele aşa de bine. Dacă ar fi să îl descriu într-un cuvânt ar fi: bunicel.

Mascara Super Extend Extreme de la Avon este iarăşi un produs bunicel. Oferă, într-adevăr, alungire, dar nu un volum spectaculos (nici nu se laudă cu aşa ceva). Eu caut la un rimel să ofere volum, de aceea nu mi potriveşte atât de bine.

Mascara Super Drama de la Avon este ultima în topul meu. Îmi lipeşte genele şi nu îmi place deloc. Am folosit-o doar de două ori şi n-am mai atins-o decât acum, pentru poze. Am citit că unele fete sunt mulţumite de acest rimel; pe mine, însă, nu m-a convins.

   Acestea au fost rimelurile mele. Sper că v-a plăcut acest tip de postare! Iar acum vreau să vă arăt ce surpriză ne-a pregătit revista Unica de aprilie:

Rimel efect alungire 360 Yves Rocher
Revista, împreună cu cadoul, costă 14,99 lei. Mie mi-a plăcut oferta şi am cumpărat-o deşi puteţi vedea câte rimeluri trebuie să termin în perioada asta. Aşa că, pe acesta nu-l desfac până nu termin cel puţin 3 din cele de aici.

   Fetelor, voi ce rimeluri folosiţi? După ce "scap" de acestea, vreau să folosesc şi ceva nou. Ce îmi recomandaţi?

Pupici!

6 comentarii:

  1. Eu folosesc de la Mac Factor 2000 Calorie si sunt destul de multumita:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce multe ai :) sa le folosesti sanatoasa si cat mai repede :* eu ma reasesc in descrierea ta pentru ca si eu caut volum si nu neaparat alungire, sper sa imi gasesc rimelul perfect pana atunci raman la supershock sau maybelline te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Oooo, ce colectie! Luna asta si eu am ajuns la uimitoarea cifra de 3 rimeluri. Niciodata nu am avut atat de multe. De obicei foloseam cate unul in jur de 3-4 luni ( niciodata nu am terminat vreunul) apoi il schimbam pentru ca am ochii destul de sensibili. Insa luna asta am profitat atat de oferta din Dm la Rimmel cat si de oferta de la Unica. Si culmea e ca le-am si desfacut pe toate.

    www.ioanarosu.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu una nu prea sunt fana rimelului de la Avon in schimb imi plac cele de la Maybelline, in special Colosal care acum e intr-o varianta mult mai buna de un negru super intens,dar si One by One imi place in zilele cand imi doresc un strat subtire pentru un mahiaj natural. Am profitat si de oferta de la DM pentru rimmelul Scandal Eyes parca era oranj u negru, si ca sa vezi cum e soarta, chiar acum am venit din oras si pe drum am vazut revista Unica cu rimmelul dar sunt tare curioasa cum este periuta. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. spune-mi te rog daca rimelul din revista unica are data de expirare pe el? te intreb pt ca mi se pare super ieftin la 15 lei cand el costa 60 de lei .

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe mine ma tenteaza sexy pulpde la YR, dar e cam scump....mai am unul de la ei tot pt volum de care sunt ff multumita.

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!