joi, 28 martie 2013

Se caută ambasador ZorileStore

   Bună fetelor!

   De câteva zile tot observ postări pe diverse bloguri referitor la această oportunitate. Curiozitatea m-a îndemnat să intru şi să aflu despre ce e vorba.

   Este un concurs organizat de ZorileStore şi BlogAwards în care bloggerii înscrişi primesc un articol de încălţăminte spre testare şi apoi îi fac un review. Nu ştiu câte şanse am să devin ambasadoare, dar am zis că merită să încerc. E o ocazie foarte bună să intru în contact cu produsele ZorileStore, pe care nu le cunosc.

   Dintre produsele din categoria curăţenia de primăvară am ales nişte săndăluţe superbe gri, mărimea 37. Sunt foarte curioasă cum se va desfăşura campania aceasta pentru că nu am mai participat la aşa ceva până acum! Mai multe detalii găsiţi aici!

Sursa foto: www.zorilestore.ro

   Ce părere aveţi de această campanie? Dar de alegerea mea?

Pupici!

Un comentariu:

Feel free to give me feedback!