vineri, 22 martie 2013

Yves Rocher goodies

   Bună fetelor! Astăzi am primit comanda Yves Rocher. Din păcate nu am reuşit să comand până în 10 martie pentru a primi 3 produse cu 50% reducere, dar am beneficiat de altă ofertă (nu la fel de atractivă) cu un produs la 35% reducere.

   Aşa arată coletul:



   Şi acum le voi lua pe rând:

   Şamponul purificator pentru păr gras pe care îl iubesc şi pe care cred că îl voi folosi mult timp de acum încolo; am comandat două floacoane. Am scris despre el aici.

Crema ultra mată de zi pentru tenul gras. Sper din suflet să se potrivească tenului meu pretenţios, care luceşte mai mereu. Este produsul la care am beneficiat de reducerea de 35%.

Gelul de duş l-am adăugat la comandă pentru a trece de pragul de 60 lei care îmi asigura transportul gratuit. 

Cadourile pentru o comandă de minim 39 lei. Bifazicul pentru ochi mi-l doream demult, mai ales că multă lume îl laudă. Şi despre apa demachiantă micelară am citit "de bine", aşa că sper să nu mă dezamăgească niciunul din aceste produse.

Şi cadoul pentru că am introdus codul NEWSLETTER: crema de mâini despre care am scris aici şi o mostră de cremă Hydra vegetal.

   Aceasta a fost comanda mea. Îmi cer scuze pentru calitatea mai slabă a pozelor, e din cauza becului. Nu am vrut să aştept până mâine ca să vi le arăt. Ce aţi folosit de aici şi v-a plăcut? Sunt curioasă!

Pupici!

7 comentarii:

  1. dragute produse, sa le folosesti sanatoasa si sa ne anunti daca descoperi o minune :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere :P.
    Si eu am primit de curand apa demachianta micelara. Imi place mirosul discret si curata foarte bine tenul :X. Doar ca, la mine cel putin, dureaza destul de mult pana se usuca si intre timp am fata cam lipicioasa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!

      Şi eu am aceeaşi problemă cu majoritatea demachiantelor. Oricum după ce dau jos machiajul (rar se întâmplă să folosesc ceva mai mult decât rimel, fard şi ruj) folosesc gel de curăţare, deci scap de pelicula lipicioasă.

      Ștergere
  3. Sa le folosesti cu placere!
    Samponul e super! Si eu il folosesc si chiar isi face treaba.Inainte sa il descopar ma spalam la 2-3 zile pe par, iar acum la 4-5.

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!