sâmbătă, 16 martie 2013

Cartea de pe noptieră

   Bună, dragele mele!

   Săptămâna aceasta nu am avut deloc spor la scris; pur şi simplu nu am avut starea necesară. Astăzi m-am gândit să scriu totuşi despre cartea pe care am prezentat-o la Pics of the week şi despre care mi-aţi spus că vreţi să aflaţi mai multe: Dorinţa - Amanda Quick.

  
   Voi începe prin a spune că este o carte perfectă pentru o după-amiază liniştită (şi nu numai), când vreţi să citiţi ceva uşor, dar plăcut şi, mai ales, romantic!
   Acţiunea este plasată în timpul cavalerilor şi al domniţelor, pe o insulă britanică izolată, numită Desire. Stăpâna acestui teritoriu, o tânără rămasă de curând fără tată este nevoită să se căsătorească, pentru a asigura siguranţa insulei şi a oamenilor ei. Astfel, seniorul ţinutului se oferă să îi trimită câţiva pretendenţi care să corespundă cerinţelor sale. Doar că acesta nu se ţine de promisiune şi trimite numai unul, care nu respectă decât una din cerinţele domniţei. Aparentele defecte ale acestuia ajung să fie trecute cu vederea, atunci când între cei doi se naşte o iubire pasională, pusă la încercare de o situaţie neaşteptată şi foarte periculoasă.

   N-aş vrea să vă spun mai multe. Vă las să descoperiţi singure povestea care mie mi-a plăcut foarte mult! Nu este o capodoperă literară, ci doar o carte foarte plăcută, plină de romantism. V-o recomand cu căldură!

Pupici!

Un comentariu:

Feel free to give me feedback!