duminică, 31 martie 2013

Pics of the week [4]

   Bună fetelor!

   Iată-ne ajunse la a patra postare Pics of the week. Nici nu ştiţi cât mă bucură laudele voatre la adresa acestor postări! Vă mulţumesc!
   Săptămâna aceasta am făcut mai multe poze spre sfărşitul săptămânii, când s-au adunat mai multe evenimente. Sper să vă placă.

Unghiuţele săptămânii. O nuanţă foarte frumoasă de roşu de la Farmasi (al cărei număr nu-l ştiu, din păcate)

Un răsfăţ dulce de la Maria. Yammy!

Ritualul de îngrijire de seară - Cremă pentru călcâie Foot Works, Cremă de corp cu trufe de ciocolată Planet Spa şi tratamentul anti vergeturi Solutions.

Revista Unica împreună cu rimelul cadou de la Yves Rocher

Marie Claire împreună cu loţiunea de corp cadou de la Ivatherm

Păcate culinare alături de iubitul meu (avem o adevărată slăbiciune pentru Crispy Strips de la KFC)

Am câştigat şi bănuţi la chips-uri. 1 leu, dar nu contează, ne-am bucurat ca doi copii.

Sâmbăta am petrecut-o în natură. A fost soare şi cald şi a fost extreem de relaxant să muncim prin curte.

În Lidl am găsit un ceai cu ambalaj interesant. Mi-a plăcut şi descrierea aşa că l-am luat.

Seara m-am bucurat de ceaiul de mai sus (care e super bun!) şi de blogurile mele preferate.

În dimineaţa aceasta am răsfoit revistele. Au câteva articole interesante.

Tot astăzi de dimineaţa am fost la un târg de vechituri ce are loc în fiecare week-end la Braşov. Am găsit două cărţi drăguţe în engleză şi un clips în formă de văcuţă pentru o poză.

   Săptămâna aceasta a fost destul de relaxantă. În plus, mă bucur că s-a schimbat ora, m-am săturat să se întunece la 6 seara. Sper din suflet că vremea va rămâne frumoasă în continuare.
   Vă urez o săptămână frumoasă! 

Pupici!

21 de comentarii:

  1. vad ca mananci numai prostii, ca mine :P mi-ai facut o super pofta de kfc!
    Tare mult mi-ar placea sa merg si eu la un targ de vechituri, dar in bucuresti n-am auzit de asa ceva :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt numai vechituri; ideea e că aduce fiecare ce are pe acasă şi nu-i mai trebuie. Şi da, uneori mănânc foarte sănătos, şi alteori numai tâmpenii. Nu mă pot abţine :))

      Ștergere
    2. stiu, si in orasul meu natal(tg mures) este ceva de genul, e imens, cred ca se intinde pe 2 km, pe malul raului Mures, se tine sambata. E asa celebru, ca lumea din imprejurimi a ajuns sa vorbeasca despre el ca despre un "targ vintage" :))

      Ștergere
  2. Si eu ma bucur ca s-a lungit ziua , mai pe seara cred ca voi face o lunga plimbare prin parc, am nevoie de cateva ore de relaxare. De cand astept aceste zile...

    Eu cautam revista Joy cu crema de la Yves Rocher dar pana la urma cred ca aleg tot revista Unica.

    P.S Imi plac mult postarile tale de acest gen:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. este buna crema anti-vergeturi? sunt foarte curioasa de ce poate sa faca :). pinky e unul din blogurile mele preferate, ma bucur ca avem aceleasi gusturi :* duminica frumoasa in continuare si astept o alta saptamana in poze, te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur foarte tare să vă văd atât de entuziasmate de aceste postări! :*

      Ștergere
  4. Ce dragutz e clipsul vacutza :-))Vreau si eu chispuri. Am un dor :-( n-am mancat de o luna si ceva :-(. :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Până la urmă cred că e zebră nu văcuţă :)) am stat ceva timp să mă gândesc. Tu ce zici?

      Ștergere
    2. eu cred ca e porcusor care s-a dat cu iluminator pt ten :)))

      Ștergere
    3. :-)) eu cred ca e vacutza totusi :-) :-*

      Ștergere
  5. Imi plac ojele Farmasi,cred ca am si eu fix nuanta asta:)
    Mai departe,am o cana asemanatoare,doar ca pe a mea scrie Claudia:D
    Ar fi fain sa scri un review despre lotiunea de corp de la Ivatherm:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Iubita sa imi zici si mie unde e acel targ de vechituri..cand vad carti imi fac ochii ca la aparatele de noroc. :)))
    Astept cu mare interes un review al rimelului (stiu c apensula nu va fi pe placul meu dar banuiesc ca pot folosi o alta pensula) si al lotiunii de corp (tare ma tenteaza sa o cumpar).
    Pupici si sa ai o duminica linistita. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loţiunea de corp va apărea probabil curând într-un review dar rimelul nu cred. Pentru că, aşa cum ai văzut într-o postare anterioară, am prea multe ca să-l mai încep şi pe ăla. Deci, deocamdată mai aştept :D
      Târgul e la capătul liniei 5 (peste drum e o parcare maare mare şi e plin în fiecare sâmbătă şi duminică)

      Ștergere
  7. Ce dragute sunt fotografiile!
    Eu abia acum ti-m descoperit blogul si imi place mult :)
    Felicitari si tine-o tot asa! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am castigat si eu odata 5 lei :)) Ce fericita eram :)) Ce dragut e clipsul :X
    Te-am adaugat in blogroll si te astept si pe la mine :*
    http://vovolyna.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!