miercuri, 3 aprilie 2013

Review Cremă hidratantă pentru corp Ivatherm

   Bună fetelor!

   Mi-aţi spus la postarea anterioară că aţi vrea să citiţi un review la cremei de corp Ivatherm pe care am achiziţionat-o împreună cu revista Marie Claire. Ei bine, v-am îndeplinit dorinţa!
   Numele acestui produs este puţin cam vag (părerea mea): Cremă hidratantă pentru corp - piele sensibilă.


   Am folosit-o de câteva ori ca să-mi pot face o părere despre ea şi să vă spun că îmi place (nu e printre preferatele mele, totuşi). În primul rând, consistenţa este uşoară, aşa că intră repede în piele. Pot spune că hidratează chiar şi pielea foarte uscată (acum câteva zile a fost cam frig la Braşov şi aveam nişte mâini super uscate şi aspre, iar această cremă m-a ajutat).
   Aroma nu mă dă pe spate. Nu prea mă pricep să analizez mirosuri, dar eu zic că asta nu miroase a nimic cunoscut. Totuşi, deşi nu ştiu să zic a ce miroase (shame on me), pot să spun că este o aromă cam înţepătoare pentru nasul meu. Este unul din minusurile pe care le-am descoperit eu. Totodată, după cum puteţi vedea mai jos în lista de ingrediente apar 5 parabeni şi cum toată lumea fuge de ei şi eu nu ştiam ce sunt de fapt, am întrebat-o pe Georgiana despre ei şi mi-a spus: "Parabenii sunt conservanti folositi pe scara larga in industia cosmetica si considerati siguri. In urma cu ceva timp, in urma unui studiu, s-au gasit parabeni intr-o tumoare si de atunci a aparut aceasta teama, cum ca ei ar putea cauza cancer, in timp. Mie personal mi se pare o strategie de marketing intens utilizata de industria bio, lucrez in domeniu si citesc zilnic pe etichete "fara parabeni, fara x, fara y", practic isi promoveaza produsele mai degraba prin ceea ce nu contin, decat prin ce contin." Mi-a dat şi câteva link-uri tot pe această temă. Deci, pot să spun că m-au liniştit puţin informaţiile ei.


   În concluzie, crema de corp este un produs bunicel, pe care îl voi folosi în continuare până la consumarea recipientului, după care nu cred că îl voi recumpăra. Când aleg o cremă de corp, mirosul este foarte important pentru mine, aşa că aceasta nu se încadrează în "standardele" mele. 
   Voi aţi folosit-o? Ce părere aveţi despre ea?

Pupici!

4 comentarii:

  1. Eu nu am incercat-o,dar mirosul si la mine e foarte important!Sa fie cat mai dulce;)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am folosit pentru ca eu am ales celalalt cadou al revistei, adica demachiantul :) probabil voi face eu si un review dar mai am ceva demachiant de consumat si mai dureaza, in schimb mie imi place mirosul demachiantului, nu il gasecs intepator :*

    RăspundețiȘtergere
  3. si pe mine ma bate gandul sa cumpar revista, dar sa vad ce aleg.
    Te-am nominalizat aici http://adinaphotobeautylife.blogspot.ro/2013/04/blog-awards.html
    si eu sunt tot din Brasov. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. o am si eu din nou , am mai avut-o o data , tot de la Marie Claire . mie mi-a placut , am folosit-o mai mult dupa epilare , mi s-a parut a fi o crema mai grasa , gen creme pt bebelusi . mirosul .. nu miroase a nimic , a flori , a fructe .. a .. nimic :) dar nici nu miroase frumos :)) e o chestie

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!