miercuri, 24 aprilie 2013

Review Neutrogena (2) Gel de duş Hidratare Intensă

   Bună fetelor!

   Am rămas datoare cu review-ul celuilalt produs Neutrogena cumpărat în vacanţă: gelul de duş Hidratare intensă. Este tot în ambalaj mini, de 75ml, şi a costat 1 euro.
   Ţin să vă spun de la început că eu nu mă gândesc la hidratare când cumpăr un gel de duş (las acest lucru în seama loţiunilor de corp), ci caut un produs care să cureţe delicat pielea şi să aibă un miros relaxant. Totuşi, n-am zis nu acestui gel de duş hidratant pentru că îmi plac mult produsele Neutrogena şi nu îmi pare rău nicio secundă.


   Acest gel de duş are o consistenţă cremoasă, se observă clar că este hidratant. Curăţă delicat pielea, face puţină spumă (suficientă pentru mine) şi are o aromă delicată (nu ceva deosebit, dar nici deranjant).
   Ca şi nivel de hidratare, l-aş clasifica "ridicat" pentru că după primul duş cu acest produs am simţit că pielea mea este catifelată, ca şi cum aş fi folosit deja şi loţiunea de corp. 
   Este un produs excelent, mai ales pentru fetele care nu au timp mereu de loţiuni hidratante. Acest gel de duş oferă ambele beneficii: curăţare şi hidratare. Nu ştiu dacă se găseşte şi la noi; eu nu am prea văzut în magazine geluri de duş Neutrogena, ci mai mult creme. 

   Recomand acest produs cu încredere! Voi l-aţi încercat?

Pupici!

3 comentarii:

  1. Te-am nominalizat!:)
    http://ciocolatacuzahar.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat niciodata produse Neutrogena dar am auzit ca sunt foarte emoliente. Nu stiam ca exista si gel de dus de la ei. Sa-l folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna nu am incercat niciodata marca asta! m-am inscris cu placere! pe blogul meu am propus o iniziativa si mi-ar face mare placere sa imi spui ce parere ai te astept pupici!

    http://makeupmania86.blogspot.it/2013/04/fa-ti-blogul-cunoscut-cu-party-link.html

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!