marți, 9 aprilie 2013

Colecția de loțiuni de corp

   Bună fetelor!

   Deși sunt în vacanța de miercuri, mi-am promis că nu vă las baltă. Mi-am pregătit de acasă pozele pentru această postare pe care o plănuiam de mult timp. Este vorba despre colecția mea de produse pentru îngrijirea corpului: loțiuni, creme și uleiuri.
   Am destul de multe produse de acest tip și, deși le folosesc în fiecare seară, am impresia că se consumă foarte greu. De la un timp, mi-am propus să le folosesc pe rând, de la cea mai veche până la cea mai recentă până se consumă fiecare.
Veți observa că majoritatea sunt de la Avon pentru că sunt reprezentant și mi-e mai ușor să îmi comand decât să umblu prin magazine. Plus că astfel le testez și le pot recomanda clientelor mele din propria experiență. Și acum, să vedem despre ce este vorba!

 Crema de corp cu unt de shea și trufe de ciocolată de la Planet Spa, Avon am cumpărat-o anul trecut prin august. Este cea mai veche din câte am, mai am puțin din ea și vreau s-o termin cât mai repede. Am cumpărat-o pentru aroma deosebită, pe care o ador. Are o consistență ușoară, dar nu-mi place faptul că lasă pielea puțin lipicioasă după folosire. În schimb, hidratează foarte bine, iar acest lucru mă bucură nespus!

 Crema pentru față, mâini și corp de la Avon Care este următoarea ca vechime, să zic așa. Am cumpărat-o prin noiembrie și o folosesc doar pentru corp și mâini. Trebuie să spun că nu m-aș fi așteptat niciodată să fie atât de bună. Mirosul ei îmi place foarte mult. Iar despre hidratare, pot să spun că hrănește pielea foarte bine și nu o lasă lipicioasă deloc! Prețul este un alt punct forte - cam 15 lei (și mai puțin câteodată) pentru 400 ml.

Uleiul de corp Chacolate Dream de la Herbagen l-am primit de la mama de Crăciun, împreună cu gelul de duș de aici. Îl folosesc mai rar, pentru că se absoarbe mai greu, firește. Miroase chiar mai bine decât crema de la Planet Spa și ma relaxează total. Scrie că poate fi folosit și pe față și păr, dar eu nu am încercat niciodată. A fost un cadou care mi-a plăcut mult.

Loțiunea de corp Avon Care cu lăptișor de matcă mi-am comandat-o după ce am auzit de la o clientă că este foarte bună. Are o aromă foarte plăcută și o textură ușoară. Hidratează foarte bine și se absoarbe rapid în piele. Este o altă descoperire miraculoasă de la Avon Care. O recomand cu căldură!

Loțiunea de corp Skindisiac de la Skin So Soft, Avon am luat-o pentru că m-a încântat parfumul. Îmi place mult, deși unele persoane ar putea considera că este puțin cam tare pentru o loțiune. Ca nivel de hidratare, l-aș numi mediu. Textura este ușoară, se absoarbe repede. Prețul este accesibil - 12 lei.

Comandarea acestei loțiuni de la Avon Care a fost o mică greșeală și nu pentru că nu ar fi bună, ci pentru că este prea mare, iar eu am prea multe. 750 ml se consumă greu, dar asta e. Sper să reușesc înainte să treacă 12 luni de la deschidere. Ambalajul cu pompiță este primul avantaj al acestei creme. De asemenea, hidratează foarte bine pielea, are o textură mai grasă, dar nu lasă în urmă nicio peliculă lipicioasă. Din păcate pentru mine, nu are parfum. Miroase a cremă obișnuită, nu știu exact cum să descriu aroma aceea. În tot cazul, este un produs bun, avantajos ca preț (20 lei pentru 750 ml).

 Loțiunea de corp cu cocos și floare de tiare am luat-o inițial pentru mama de 8 martie, dar ea s-a arătat mai încântată de celelalte lucruri pe care i le-am oferit, așa că aceasta mi-a revenit mie (o mai folosește și ea din când în când). A fost primul meu contact cu loțiunile Balea și vreau să vă spun că mi-a plăcut de la prima aplicare. Mirosul mă încântă cel mai mult, este dulce și persistă pe piele. Textura este ușoară, iar pielea este hidratată și parfumată. Despre preț, e mult prea rezonabil - 7 lei pentru 200 ml.

Despre crema de corp de la Ivatherm am scris aici. Nu îi cunosc prețul, dar nu o recomand. Nu are nimic special. Deși hidratează destul de bine, mirosul este înțepător și neplăcut (părerea mea).

Loțiunea de corp cu mango de la Balea este cea mai recentă achiziție. Nu vă pot spune decât că mirosul este delicios. Nu am apucat să o folosesc decât pe mâini, dar textura este aceeași pe care o știam de la cealaltă loțiune. Am cumpărat-o din dm Germania și a costat 1,25 euro.

   Acestea sunt produsele mele pentru îngrijirea corpului. De vreo 5 luni am reușit să mă mobilizez și să folosesc astfel de produse după FIECARE duș. Foarte rar se întâmplă să fac excepție (dacă sunt foarte obosită, sau dacă mă culc prea târziu) și pot să spun că astfel m-am ales cu o piele fină și hidratată mereu.
   Voi folosiți regulat produse pentru corp? Ați folosit ceva de aici?

Pupici!

8 comentarii:

  1. ce multe ai !!! :D Si mie imi plac lotiunile, dar de multe ori mi-e cam lene sa le folosesc. Uleiul de la Herbagen arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu incerc sa folosesc dupa ficare dus crema de corp. Se observa intr-adevar o piele foarte hidratata. Am avut-o si eu pe cea de la Planet Spa, insa nu mi-a placut. La mine lasa pete cidate pe piele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poti s-o intrebi pe mama ta de unde ti-a luat uleiul de la Herbagen?:) Daca miroase chiar mai bine decat cel de la Planet Spa, vreau si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arata uleiul de la Herbagen, banuiesc ca miroase asa delicios. <3
    Si crema de la Balea cred ca e perfecta pentru vara cu parfumul ei dulce, adica banuiesc ca e dulce. Eu nu prea am creme de la Avon, am 2 cutii cu unt de corp, una cu ciocolata si una cu cocos, apoi o cutie cu unt de corp cu aroma de cocos de la Balea si sunt la a doua cutie de crema de la Herbosophy. Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce colectie frumoasa ai tu aici :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am cred ca mai mult de jumatate din colectia ta. Arata foarte bine toate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, folosesc constant cremă emolientă Trixera Selectiose de la Avene. Una și bună. Uneori mai aplic pe piele pentru răsfăț ulei de măsline sau de cocos și creme parfumate sau cu particule strălucitoare, însă, având pielea atopică, cele două din urmă trebuie să le utilizez doar o dată/de două ori pe săptămână.
    Cele prezentate de tine nu le-am folosit. Poate te vei hotărî să ai doar una, care să te încânte.

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!