duminică, 14 aprilie 2013

Pics of the week [6]

   Bună fetelor!

   A mai trecut o săptămână. Constat că am început să mă obişnuiesc să pozez cât mai multe detalii de-a lungul unei săptămâni cu gândul la această postare. Este, în continuare, cea mai apreciată de voi şi vă mulţumesc pentru asta!

Unghiuţele de săptămâna aceasta. Oja se numeşte La Jolie, nuanţa 72 şi este a unei prietene.

Duminică după-amiaza, după ce am postat Pics of the week [5] am savurat o clătită imensă, tăiată în două, cu Nutella. M-am chinuit ceva timp să o mănânc.

Luni am umblat prin magazine gen Lidl, Aldi, Kaufland. Aşteptând la casă am văzut Nutella&go şi am fost foarte curioasă să încerc. Sunt grisine şi ciocolată Nutella, nimic ce nu am putea face şi noi acasă cu borcanul nostru de Nutella.

Am găsit într-un final şi napolitanele mele favorite Manner! Nu există napolitane mai bune ca astea!

Marţi am pus cap la cap toate cumpărăturile şi m-am gândit să pozez ce nu v-am arătat deja: Oja essence nuanţa Let's get lost, creion de ochi essence Long Lasting nuanţa Tu-Tu-Tourquoise, un gel de duş şi o loţiune de corp Neutrogena. Dar tot mi-au mai rămas cumparături nepozate :)) un BB cream de la essence şi un balsam de păr Dove Heat Protect.

Miercuri m-am îndreptat spre casă. Unchiul meu a cumpărat din aeroport această gogoaşă Milka, care a fost super bună, dar presupun că destul de scumpă (totul e scump în aeroport)

Faţă mea plictisită din avion.

O privelişte superbă la vreo 10.000 m altitudine, surprinsă de tata.

 Iubitul meu m-a aşteptat la aeroport cu un cadou. Mi-a cumpărat nişte colanţi coloraţi pe care îi doream de mult şi nişte Converse adorabili alb cu roz!

Joi mi-am luat maşinuţa la plimbare. Mi-a fost tare dor de ea şi de condus.


Vineri am fost cu iubitul într-o parcare mare şi ne-am pozat maşinuţele "bot în bot". Avem Peugeot 206 amândoi, el sedan gri, eu hatchback bleu.

Sâmbătă am fost cu nişte prieteni la o pizza, iar apoi am urcat în Poiana Braşov.

   Acestea au fost pozele săptămânii. A trecut şi scurta vacanţă, de mâine iar la şcoală, iar pregătiri peste pregătiri. Dar asta e, timpul trece, va trece şi bacul şi va veni varaaa! Abia aştept! 
   Vreau să scriu o serie de review-uri pentru produsele cumpărate în vacanţă. Cu ce spuneţi voi să încep?
   O săptămână frumoasă! 

Pupici!

7 comentarii:

  1. Ce poze frumoase :-x si ce saptamana minunata cred c-ai avut :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai dat gata cu toate bunatatile din aceasta postare:( Nutella,birosa,napolitane,clatita!!:) Wow:) Te invidiez!
    Legat de intrebarea ta:eu sunt curioasa sa vad cum sunt produsele neutrogena.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce pofta mi-ai facut de clatite=p~

    RăspundețiȘtergere
  4. Omg ce bine arata clatitele si Nutella <3 mi-ai facut pofta. Ieri eu am facut churros cu sos de ciocolata. Si ce pereche de pantaloni frumosi ai, imi plac. Pupici draga mea! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. vai, oare nu gasim napolitanele alea si la noi? :D
    de clatite ce sa mai zic, mereu imi faci pofta cu ceva :))
    Eu vreau review la BB cream-ul Essence, ca vreau sa mi-l iau si eu, dar nu stiu daca merita si nu ma pot decide.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am acel creion de la Essence.... si chiar mi-ai facut pofta de nutlella :))
    Treci si pe la mine daca vrei :*
    http://btl-allysa.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!