joi, 18 aprilie 2013

Lovely thursday

   Bună fetelor!

   Astăzi m-am gândit să las la o parte review-urile şi cosmeticele şi să vorbesc despre o zi frumoasă. Astăzi am întâlnit-o pe Alice, o persoană minunată.
   Blogul ei l-am descoperit mai demult, nu mai ştiu exact cum, dar mă bucur că s-a întâmplat! Am descoperit o persoană caldă şi plăcută, cu care am ţinut legătura de atunci. Am aflat apoi că e la facultate în Braşov, deci în oraş cu mine şi am tot promis să ne vedem. Astăzi ne-am întâlnit la o cafea şi am turuit ca fetele aproape două ore despre viaţă, facultate, bijuterii şi cosmetice. Nu mai ieşisem la o cafea cu o prietenă de mult timp, iar acum m-am simţit foarte bine.
   În plus, draga de ea a urmărit ce îmi place şi m-a răsfăţat cu un cadou care mi s-a potrivit la fix. Ceaiuri, bijuterii făcute de ea, cosmetice, ceva dulce şi ceva ce m-a atras în mod deosebit, beţişoare parfumate pentru zilele când voi învăţa la bac. Cu siguranţă mă voi gândi la tine în acele zile grele, dragă Alice :*


   Şi pe final feţele noastre (puţin cam albe, dar drăgălaşe)


   Mulţumesc pentru aceasta frumoasă zi de joi, draga mea!

   Voi ce aţi mai făcut, fetelor?

Pupici!

5 comentarii:

  1. Awww, ma bucur ca ti-au placut draga mea. A fost o zi asa frumoasa si ma bucur din tot sufletul c te-am intalnit si ca am reusit prin intermediul acestui blog sa imi fac o prietenea minunata cu suflet de aur. Te pupacesc draga mea! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce zi frumoasa ai avut!:) Ma bucur pentru tine!:) Cred ca te-ai reincarcat sufleteste;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si sa stii ca abia am asteptat sa citesc postarea ta!Astept intotdeauna sa scrii!Imi place:) Ma atrage felul tau de a povesti si ador si titlurile postarilor;) Sunt mai....nu stiu,speciale si dragute:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Te-am nominalizat aici:D
    http://ciocolatacuzahar.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!