sâmbătă, 20 aprilie 2013

Tag: Dacă eram...

   Bună fetelor!

   Zilele acestea am văzut la Kitty un tag care mi-a plăcut la nebunie, în special pentru faptul că ea s-a gândit să adauge şi fotografii (voi prelua şi eu ideea). De asemenea, Timi (Butterfly) mi-a propus să postez acest tag, aşa că m-am pus pe treabă. Îmi place tare mult să descopăr lucruri noi despre bloggeriţele mele preferate şi sper că şi vouă vă va plăcea ideea acestei postări!


   Dacă eram...

   ...un anotimp, aş fi fost Vara


   ...o lună, aş fi fost Decembrie


 ...o zi a săptămânii, aş fi fost vineri. E pur şi simplu fantastică ideea de a avea week-endul în faţă.


   ...o parte a zilei, aş fi fost dimineaţa. Am foarte multă energie şi simt că pot să fac tot ce-mi propun.


   ...un animal marin, aş fi fost delfin.


   ...un animal de uscat, aş fi fost pisică. Una foarte jucăuşă.


   ...o virtute, aş fi fost sinceritatea.


   ...o planetă, aş fi fost Terra.


   ...un lichid, aş fi fost ceai. Îmi place prea mult!

 

    ...o piatră, aş fi fost peruzea.


    ...un metal, aş fi fost argint.


   ...o pasăre, aş fi fost rândunică.


   ...o plantă, aş fi fost liliac. Miroase atââât de bine!


   ...un instrument, aş fi fost o vioară.


   ...un sentiment, aş fi fost iubirea.


    ...un sunet, aş fi fost vocile vesele ale copiilor din parc.


   ...un cântec, aş fi fost Maroon 5 - One more night.


   ...un film, aş fi fost A walk to remember. La niciunul nu am plâns atât de mult; m-a impresioant cel mai mult!


   ...un serial, aş fi fost fără îndoială Gossip Girl. Am adorat acest serial de la primul până la ultimul episod şi îmi pare rău şi acum că s-a terminat.


   ...un oraş, aş fi fost Paris.


     ...un gust, aş fi fost dulce.


   ...o aromă aş fi fost aroma de vanilie.


   ...o culoare, aş fi fost roz închis.


    ...o parte a corpului, aş fi fost ochi.


   ...un material, aş fi fost fibra de bumbac.


   ...un accesoriu, aş fi fost un inel de logodnă.


   ...o materie, aş fi fost matematica.


   ...un personaj de desene animate, aş fi fost mama lui Louie, Aura Anderson.


   ...o formă, aş fi fost o inimă.


   ...o maşină, aş fi fost un VW Golf 7, şi aş fi mândră de mine!


   ...o haină, aş fi fost o pereche de jeanşi skinny.


   Cam asta a fost tot. Am citit deja la câteva dintre voi acest TAG. Sper să îl preluaţi cât mai multe dintre voi care nu l-au preluat încă. Şi, mai ales, sper că v-a făcut plăcere să mai aflaţi ceva despre mine!

Pupici!

5 comentarii:

  1. Ce draguuut <3.
    Melodia de la Maroon 5 este si printre preferatele mele :D si si eu sunt fana GG.
    Mersi ca ai facut tag-ul! Foarte dragute raspunsurile.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am facut tag-ul,n-am crezut ca o sa aiba un asemenea succes:P
    Ce sa zic?Postare superba!:) Poze bine alese:) One more night e pe telefonul meu,imi place!Mate...cum am zis si la Timi,pfiuuu:P In schimb,vanilia are un mare DA din partea mea;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne cam asemanam ! Haha, mi-ai amintit de viata cu Louie:)))) .
    P.S . Desi am vazut gossip girl, deja imi descarc sezoanele ca sa le pot vedea la vara :d

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne, cat ma regasesc in postarea ta o.O ma simt minunat sa stii, si pe langa asta ma bucur ca ti-am aflat gusturile. Te pup si te imbratisez cu drag. :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!