duminică, 21 aprilie 2013

Pics of the week [7]

   Bună fetelor!

   Săptămâna aceasta a trecut foarte repede pentru mine şi , din păcate, nu am reuşit să fac prea multe poze. Sper totuşi să vă placă acestea. Cu fiecare săptămână care trece sunt mai aproape de sfărşitul anului şcolar (31 mai), care înseamnă şi sfârşitul liceului. Într-un fel, abia aştept să nu mai trebuiască să merg la şcoală, ca să mă pot concentra acasă pe materiile pentru bac. Pe de altă parte, ştiu că îmi va fi dor de liceu şi de aceşti ani, dar sunt dornică să trec la următorul nivel, facultatea.
   Aştept să-mi spuneţi cum a fost săptămâna voastră!

Unghiuţele de săptămâna aceasta le-am realizat cu Essence Colour&Go, nuanţa Let's get lost. Îmi place la nebunie mai ales pentru faptul că se usucă repede şi a rezistat pe unghii 4 zile fără nici cel mai mic retuş!

Luni am făcut a doua şedinţă foto pentru albumele de final. Vă voi arăta rezultatul când ni le va trimite fotograful. Până atunci, am câteva fotografii făcute de noi, cu aparatul unei colege. Nu am niciuna drăguţă cu faţa, aşa că am ales-o pe aceasta mai din profil :D

Am încercat o nouă bere. V-am spus că mă atrage tot ce e nou şi conţine diferite arome. Cei de la Ursus au scos şi ei bere cu lămâie (Cooler) şi vreau să vă spun că e super bună. Cred că vara va fi şi mai bună!

Săptămâna aceasta am întâlnit-o pe Alice. A fost o după-amiază foarte relaxantă, iar ea e o scumpă!

Cred că v-aţi săturat deja de poze cu matematica :)). Oricum, am savurat unul din ceaiurile primite de la Alice, cel de vanilie, şi mi-a plăcut foarte mult, este atât de aromat şi de bun!

Sâmbătă am fost la un grătărel cu câtiva prieteni. Deşi am ajuns cam târziu şi nu mai era soare, ne-am simţit foarte bine.

Şi răsfăţul de duminică. 3in1 şi croissant cu unt de la Lidl.

   Acestea au fost pozele săptămânii. Cam puţine, ştiu, dar mă voi revanşa în postarea viitoare. Până atunci, vă urez o săptămână frumoasă, plină de soare şi voie bună!

Pupici!

6 comentarii:

  1. Sunt curioasa sa vad pozele de final:) Neaparat sa ne arati si noua cateva:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa vad pozele de album,sa stii! ;)
    Mititeii aceia imi fac cu ochiul...:))
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Da da, mai e putin! o luna. dar trebuie sa trecem si la urmatorul nivel :).
    Oja e foarte tare !:x
    P.S. De abia astept sa fac si eu pozele de sfarsit de an:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai facut pofta cu croissant-ul de la urma :)) Dragute pozele. Pup :*

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am cateva poze tare frumoase de la sedinta din liceu, iar de pozele cu mancare sa numai spun, noroc ca am mancat si nu mai are unde sa intre :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai avut o saptamana minunata draga mea si abia astept sa iti vad pozele de liceu! Eu cand imi aduc aminte de ale mele, ma tem sa ma uit la ele caci sigur plang daca le vad...
    E numai la mine problema, sau ojele Essence sunt cam slab calitative? Mie imi sar a doua zi de pe unghii...
    Si asa am o pofta de croissant... Mhmmm...
    Te pup draga mea! :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!