joi, 11 aprilie 2013

Blog sale

   Hello ladies!

   De mult timp îmi doream să organizez un blogsale. Pur şi simplu am multe produse pe care, din diferite motive, nu le folosesc. Aşa că sper să ajungă la cineva care să se bucure de ele. 
   Regulile (nu-mi place să le numesc aşa, dar n-am altă idee) sunt simple:
  • Primul venit, primul servit! 
  • Produsele se pot rezerva pe o perioadă de maxim 3 zile
  • Plata se face  în contul pe care vi-l dau eu, iar eu expediez pachetul. (adăugaţi 3 lei la sumă)
  •  În Braşov predau pachetul personal. La achiziţionarea de produse în valoare de minim 20 lei, vă ofer eu transportul :)

   Unele produse sunt noi, altele folosite puţin (voi specifica la fiecare). Am încercat să fac poze cât mai sugestive. Poate găsiţi ceva care să vă placă!  



 Paleta Luxe de la Avon, nuanţa Chambray Blues, am primit-o. Nu am folosit-o deloc şi o vând pentru că am prea multe farduri de pleoape şi nu are rost să încep încă o paletă. Preţ 25 lei

Apă demachiantă pentru faţă şi ochi cu albăstrele Yves Rocher 200 ml. Am folosit-o foarte puţin, se observă sus, unde începe eticheta. Nu o recomand pentru ochi. Pentru faţă, în schimb e foarte bună. Preţ 12 lei.

    Acestea sunt produsele pe care doresc să le vând. Dacă aţi găsit ceva interesant lăsaţi un comentariu sau trimiteţi un mail la wanna.love06@gmail.com. Spor la shopping!

Pupici!

2 comentarii:

  1. Scumpa mea iau eu gentuta. :D Pupici
    Ti-o platesc cand ne intalnim ca sa iti dau si banutii pe balsam si sa iti aduc ceva. Ai grija de tine. :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!