duminică, 28 aprilie 2013

Pics of the week [8]

   Bună fetelor!

   Săptămâna aceasta am lipsit destul de mult de pe blog, şi îmi cer scuze pentru asta. Am fost prinsă (şi încă sunt) cu lucrările de atestat la engleză şi la info, iar sâmbătă am avut şi un concurs, aşa că nu prea am avut timp de scris. Mă voi revanşa în zilele ce urmează. Intenţionez să fac un review pentru BB cream-ul de la Essence, deci rămâneţi pe aproape.

Unghiuţele de săptămâna aceasta sunt realizate cu essence Coulour &Go, nuanţa Lavender Blossom. Îmi plac aşa mult ojele Essence! O să fac o postare separată despre ele :)

Duminică seara am ieşit puţin la un suc/ceai. Am zis iniţial că nu mâncăm nimic, dar apoi am comandat nişte bruschete cu mozzarella şi roşii. Nu mi-au plăcut, au pus ceva verdeaţă peste ele care avea un gust oribil. Mai bine îmi făceam eu o porţie acasă...

Luni am pregătit reţeta lui Măruţă din revista de la Lidl - farfalle cu mozzarella, roşii cherry şi puţin bacon. Au fost bune, dar parcă le lipsea un sos care să le "lege".

Mami mi-a adus o ciocolată super bună cu lapte. E foarte fină şi mi-a plăcut la nebunie!

Miercuri a fost ziua cu atestatul la engleză. Mi-era teamă că nu voi găsi suficiente informaţii pe net despre tema pe care mi-am ales-o (Afternoon tea), dar am reuşit în câteva ore să găsesc muulte informaţii prin cărţi şi pe diverse site-uri.

Vineri dimineaţa am mai savurat un ceai de la Alice, cel de ciocolată cu mentă. Şi acesta e foarte bun,  se apropie de gustul ciocolăţii calde, iar aroma de mentă e genială! În plus, se poate observa şi un beţişor parfumat primit tot de la ea, care miroase foarte plăcut.

Vineri seara am plecat cu ai mei spre Bucureşti pentru că sâmbătă dimineaţa am avut un concurs. Apusul de soare se vedea aşa frumos pe autostradă...

Şi minunatul concurs la care am fost, Cangurul Lingvist, secţiunea franceză. Ştiu că sună copilăresc, dar nu e deloc aşa uşor cum crede lumea. La ora 17 ar fi trebuit să aibă loc premierea şi am aşteptat până la ora aia ca să aflu că nu le-a mers soft-ul care corectează lucrările şi ne vor da rezultatele abia luni, urmând ca premierea să aibă loc altă dată. Am mai stat şi degeaba atâtea ore în Bucureşti, când aveam destul de multe lucruri de făcut acasă...

   Aceasta a fost săptămâna mea, plină cu de toate. Şi următoarele vor fi la fel de pline pentru că urmează să prezint cele două lucrări de atestat. Vine Paştele, şi apoi încet - încet trece timpul şi mă trezesc la final de a XII-a, cu bacul care bate la uşă. Sper să treacă cu bine toate aceste momente ca să mă pot bucura în voie de vară. Până atunci, vă urez o săptămână minunată şi aştept să-mi spuneţi ce aţi mai făcut!

Pupici!

11 comentarii:

  1. Succes cu lucrarile pentru atestat ! L-am dat si eu pe cel de franceza anul trecut. Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru participare si mult spor in toate;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai avut o saptamana plina. Felicitari pentru concurs draga mea, stiu ca o sa castigi! Imi aduc aminte ca am fost si eu la Cangurul la matematica in generala si sincer nici nu mai stiam ca exista acest concurs. Ma bucur enorm. Imi plsc mai mult bruschetele facute in casa decat cele cumparate in restaurante, parca au un gust ciudat. Si cred ca peste ale tale a fost presarat busuioc caci asa se pune in general.
    Ciocolata aceea pare asa interesanta, uh si eu ar trebui sa ma gandesc la dieta ca am doua kg in plus... dar vine Pastele... :))
    Si intrebarea de final e...de unde ai luat Jacobs 3 in 1 cu topping de vanilie? Mor sa vad cum e acela fata de cel de caramel. Te pup draga mea si sa ai o duminica minunata! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-mă, nu era busuioc. Mie îmi place aroma de busuioc. Ce aveam eu acolo avea gust ca frunzele şi codiţa roşiei :)) Şi 3in1 cu vanilie am găsit la Carrefour.

      Ștergere
  4. stai linistita ca totul trece cu bine :* bac-ul nu e atat de complicat cum crede lumea, iar tu chiar nu ai de ce sa ai emotii :) mi-ai facut pofta cu oja de la essence, mi-e dor sa imi cumpar una noua acum :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Lasa draga ca mai avem 3 saptamani si se termina totul! :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce drăguță e poza din mașină !

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!