marți, 16 aprilie 2013

Review Neutrogena (1) Deep Moisture Bodylotion

   Bună fetelor!

   În postarea trecută v-am întrebat cu ce v-ar plăcea să încep seria review-urilor pentru achiziţiile din vancanţă. V-aţi arătat interesate de cele două produse Neutrogena. Voi începe cu loţiunea de corp, după care va urma şi review-ul gelului de duş.


   Încep prin a vă spune că, pentru mine, Neutrogena mereu a constituit un expert în hidratarea pielii. Orice poartă numele Neutrogena este hrănitor pentru piele. Această loţiune de corp nu face excepţie!
   Textura acestei creme este primul lucru cu care am intrat în contact. Este mai grasă decât majoritatea loţiunilor mele, dar nu m-a deranjat acest lucru. 
   Mirosul este unul comun. Am observat la mai multe produse Neutrogena că accentul cade pe hrănirea pielii şi nu pe parfum. Nu mă deranjează acest lucru, atâta timp cât mirosul nu este deranjant, cum am păţit cu crema Ivatherm de aici. 
   Ca şi nivel de hidratare, l-aş considera ridicat. Pielea se păstrează catifelată mult timp şi, deşi textura este grasă, se absoarbe destul de repede în piele, fără să lase în urmă o peliculă lipicioasă.

  Acestea sunt ingredientele:


   Recomand aceasta cremă cu încredere. Eu o am în ambalaj mini, de 75ml (1,25 euro). La noi nu ştiu dacă se găseşte. Oricum, un produs excelent!
   Voi aţi folosit acest produs? Sau alte produse de la Neutrogena?

Pupici!

Un comentariu:

  1. Am auzit multe lucruri bune despre aceste produse dar eu nu am cumparat pentru ca nu am pielea asa de uscata si ma descurc cu lotiunile obisnuite mai putin grase si cand am nevoie mai mult folosesc unt de corp...apropo de unt de corp te invit la un concurs
    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2013/04/i-love-cosmetics-giveawayonly-ro.html

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!