marți, 30 aprilie 2013

Favoritele lunii aprilie

   Bună fetelor!

   Luna aprilie a trecut pentru mine foarte repede! În mare parte am folosit aceleaşi produse ca şi în alte luni, aşa că postarea de astăzi conţine destul de puţine produse.




   Primul produs l-am aciziţional din blog sale-ul Allesandrei, care a fost o drăguţă şi mi-a trimis pachetul foarte repede, împreună cu o ojă surpriză înăuntru! Acest Spray este primul meu contact cu produsele Syoss, şi vreau să vă spun că a fost o idee foarte bună să îl cumpăr. În afara faptului că protejează părul de căldura degajată de aparatele de coafat (placă, în cazul meu), menţine efectul pentru mult timp. Este prima oară când nu mi se ondulează părul după o zi, ci se menţine perfect drept şi a doua zi. Mă bucur mult că am descoperit acest produs-minune!
   Al doilea produs din imagine este crema pentru catifelarea călcâielor de la Foot Works, Avon. Îmi place pentru că este mai grasă şi hidratează foarte bine pielea, având efect emolient. Deşi m-aş fi aşteptat să intre greu în piele din cauza consistenţei, nu e deloc aşa. Se absoarbe repede, lăsând în urmă nişte călcâie moi şi hidratate.
   Despre cum am obţinut Mascara pentru alungire 360 de la Yves Rocher am scris aici. Am promis atunci că nu o voi folosi până nu voi termina câteva din rimelurile desfăcute. Ei bine, am scăpat de Super Extend Extreme şi de SuperShock Max pentru că s-au terminat, de SuperDrama pentru că i l-am dat unei prietene care s-a arătat mulţumită de el; aşa că, am desfăcut rimelul de la Yves Rocher şi am avut o surpriză foarte plăcută! Este primul rimel pentru alungire care nu-mi lipeşte genele! Îmi place foarte mult faptul că oferă alungire şi chiar şi volum (nu chiar ca un rimel ptr volum, se înţelege, dar cel puţin nu lipeşte genele)!
   Depre demachiantul express pentru ochi de la Yves Rocher am uitat să scriu la favoritele lunii trecute, pentru că l-am cumpărat chiar pe la sfârşitul lui martie. Scriu, totuşi, acum că este un super demachiant care nu irită DELOC zona ochilor. Până acum ceva timp foloseam demachiantul pentru ochi de la Garnier, care are consistenţă apoasă. Vreau să vă spun că mă zgâria efectiv rimelul pe care îl îndepărta de pe gene. Acesta de la Yves Rocher este uleios şi protejează pielea din jurul ochilor de astfel de neplăceri. Cam scump, dar dacă îl găsesc la promoţie, îl mai cumpăr o dată!
   În materie de parfumuri, pot spune că luna asta am folosit destul de mult parfumul Essence, Like a first day in spring, pe care l-am cumpărat în vacanţă. Îmi place foarte mult, e super potrivit pentru primăvară, după cum spune şi numele; este apă de toaletă şi e chiar ok faptul că mirosul nu este atât de puternic şi înecăcios. Deci, perfect pentru sezonul cald!
   Ultimul favorit, un accesoriu pentru păr de la Alice. Eu îmi prind mereu bretonul cu o agrafă ceva (de cele mai multe ori cu una banală, neagră), iar ea mi-a făcut acest cadou când ne-am întâlnit şi m-a umplut de bucurie. Am o mulţime de haine corai, iar această agrafă superbă se potriveşte perfect, aşa că am purtat-o aproape încontinuu! Mulţumesc din nou, draga mea!

   Cam acestea sunt favoritele acestei luni. Voi ce aţi mai folosit luna aceasta?

Pupici!

7 comentarii:

  1. ce draguta e agrafa.:-) Am avut demachiantul Yves Rocher si eu, dar mie mi-a iritat ochii, cred ca ii am prea sensibili.

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca o sa-mi iau si eu demachiantul de la YR.:D e prea laudat;))
    te pup:* http://miss-lorrie.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Primul spray il am si eu dar imi usuca parul in draci si ma simt nefericita. Aveam unul profesional dar l-am terminat si tare cred ca voi reveni la el. Am avut demachiantul de la Yves Rocher si mi-a iritat ochii ingrozitor, sa nu il mai vad in mainile mele ever. :))
    Eu folosesc acum mascara aceea de la Maybelline, ii pregatesc un review si vad numai lucruri bune la ea.
    O sa imi iau si eu crema aceea caci vine vara si ar trebui sa am grija mai multa fata de alte parti ale corpului, iar parfumul pe care il folosesc eu acum e Gucci-Envy me... si isi da duhul saracul. :(
    Ma bucur enorm ca ti-a placut agrafa, m-am gandit la tine cand am cumparat-o. :P
    Te pup draga mea! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Favoritul meu luna asta este untul de corp Planet Spa de la Avon :X
    Te-am nominalizat aici: http://vovolyna.blogspot.ro/2013/05/the-versatile-blogger-award.html
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-ai trezit interesul cu acel parfum essence!:)
    Demachiantul YR...vreau sa fac mereu parte din rutina mea de ingrijire!

    Agrafa e tare dragalasa! Sa o porti cu bucurie!:)

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Urasc produsele syoss, niciodata nu m-am inteles bine cu ele

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!