joi, 2 mai 2013

Outfit of the week [1]

   Bună fetelor!

   Când am organizat ultimul giveaway şi v-am rugat să-mi spuneţi ce vă place la blog şi ce aţi vrea să mai adaug, am primit o propunere interesantă. Mi s-a spus să înfiinţez o rubrică de fashion, în care să postez diverse ţinute. V-am întrebat şi pe Facebook cum vi s-ar părea o astfel de rubrică şi, deşi am primit puţine voturi, toate au fost pozitive. Deci, m-am hotărât să înfiinţez această rubrică şi, în funcţie de feedback-ul vostru, să mă ţin de ea sau să o dau uitării.

   Outfit-ul pe care vreau să vi-l prezint astăzi l-am purtat ieri. Am fost într-o plimbare la Sibiu şi ne-am plimbat atât prin centru, cât şi prin Dumbrava Sibiului. Este o ţinută destul de sport şi am căutat să fie cât mai comodă, având în vedere că am stat toată ziua pe drumuri, în căldură.


   Aceste două imagini sunt de la grădina zoologică din Dumbrava Sibiului. După cum puteţi observa, ţinuta este compusă din jeanşi skinny, tricou polo colorat şi tenişi. Ochelarii de soare au fost absolut indispensabili, pentru că toată ziua a fost un soare puternic.

Şi o poza din picioare, în care se vede ţinuta mai bine.

   Acestea sunt pozele, nu sunt foarte multe. Nu m-am gândit la postarea aceasta decât în dimineaţa aceasta, când am văzut pozele de ieri şi mi-am dat seama că aş putea posta Outfit of the week.
   Aş prefera să nu menţionez branduri şi preţuri. Nu mi se pare prea relevant, dar dacă vreţi voi, vă pot spune. Vreau doar să menţionez că blugii sunt din Closet-ul lui M and M şi că ea a fost foarte drăguţă şi promptă. Mi-a fost teamă că nu-mi vor fi buni, dar sunt perfecţi!
   Vă rog din suflet să îmi spuneţi cum vi se pare o astfel de rubrică de fashion. Dacă vă place, aş putea posta în fiecare săptămână, şi m-aş pregăti cu mai multe poze :). Şi, dacă vi se pare plictisitoare o astfel de postare, nu vă sfiiţi să-mi spuneţi; sunt receptivă atât la propuneri, cât şi la critici. Feedback-ul vostru e important!

Pupici!

8 comentarii:

Feel free to give me feedback!