miercuri, 22 mai 2013

Beauty Tips by B. #1 - Skin Care

   Hello Ladies!

   M-am gândit zilele acestea să înfiinţez o serie de postări "Beauty Tips by B." prin care să vă fac cunoscute ritualurile mele de îngrijire, pe capitole. Vreau să menţionez de la început că produsele pe care le recomand aici au fost folosite de mine sau de persoane apropiate. Nu pot garanta efectul lor asupra pielii voastre pentru că toţi suntem diferiţi şi acelaşi produs poate să acţioneze în moduri diferite la mai multe persoane.
   Postarea de astăzi are în centrul atenţiei îngrijirea tenului. Tenul este primul nostru contact cu celelalte persoane. Când cunoaştem oameni noi, prima "carte de vizită" este tenul; prin urmare, trebuie să îi acordăm atenţie sporită şi îngrijire adecvată tipului său.


    Demachierea

   Voi începe cu îngrijirea de bază. Principala regulă legată de îngrijirea tenului pe care ar trebui să o respectăm cu sfinţenie este: "Nici o seară fără demachiere, nici o dimineaţă fără curăţare!". Nici nu avem idee cât de încărcat este tenul nostru după o zi întreagă, chiar şi atunci când nu purtăm machiaj. Praful, microbii şi poluarea din aer atacă pielea şi o sufocă, de aceea este absolut necesar să nu sărim peste demachiere seara. De asemenea, pe timpul nopţii, tenul produce foarte mult sebum şi, prin urmare, avem nevoie de curăţare şi dimineaţa, pentru un ten fresh.

  
    Am încercat să găsesc atât produse accesibile ca preţ, cât şi unele puţin mai scumpe. 
   Pentru tenul uscat/sensibil recomand Gelul de curăţare Solutions Hydra Beyond de la Avon (preţ 12-15 lei) şi Loţiunea micelară Sensibio de la Bioderma (preţ 50 - 60 lei pentru 500 ml).
   Pentru tenul mixt sau gras recomand Gelul de curăţare de la Balea, este foarte fresh şi curăţă în profunzime (preţ 9 lei) şi Gelul de curăţare Sebium de la Bioderma (40 - 50 lei).


   Tonifierea

   Voi începe prin a vă spune că nu folosesc loţiune tonică. Nu îmi face rău, dar nici nu îi pot găsi efecte benefice. Pur şi simplu tenul meu se comportă la fel, cu sau fără loţiune tonică.
   Totuşi, multe persoane o consideră utilă, chiar indispensabilă; aşadar, am căutat produse folosite şi apreciate de persoane apropiate mie. Pentru tenul mixt sau gras vă recomand Loţiunea tonică matifiantă de la Nivea (preţ 15 - 20 lei), iar pentru tenul uscat sau sensibil recomand Loţiunea tonică de la Bioten (10 - 12 lei).


   Hidratarea

   Al treilea pas al ritualului de îngrijire este hidratarea. Şi aici este nevoie să folosim produse potrivite tipului nostru de ten. Mai mult, ar fi ideal să folosim produse cu SPF pentru zi, atât vara, cât şi iarna pentru a proteja tenul de îmbătrânirea prematură, cauzată de razele nocive ale soarelui.

   
    Pentru tenul mixt sau gras recomand Crema de zi ultra mată de la Yves Rocher pentru că menţine tenul mat pentru 7-8 ore (preţ 50 lei). Pentru tenul normal recomand Solutions Truly Radiant VIP pentru că hidratează în profunzime şi oferă luminozitate tenului (are şi SPF 20, preţ 15 - 18 lei). Pentru tenul uscat sau sensibil recomand Sensibio Light de la Bioderma pentru că este blând cu tenul şi hidratează în profunzime, iar pentru tenul cu probleme recomand Loţiune hidratantă anti-imperfecţiuni Normaderm de la Vichy pentru că hidratează, controlând, în acelaşi timp, excesul de sebum (preţ 60-70 lei).

   Îngrijire suplimentară

   Chiar dacă respectăm cu stricteţe ritualul de mai sus, tenul mai are nevoie, din când în când, de îngrijire suplimentară, reprezentată de măşti şi loţiuni exfoliante. Avem nevoie să eliminăm celulele moarte de la nivelul pielii, iar pentru asta avem nevoie de exfoliante. Eu recomand loţiunile exfoliante de la Naturals, Avon (9 - 11 lei). Au arome plăcute şi curăţă fără să irite pielea. Un alt produs recomandat este loţiunea exfoliantă Purete Thermal de la Vichy (~40 lei).
    De asemenea, avem nevoie şi de hidratare profundă, aşa că recomand măştile la plic de la Balea, care conţin produs suficient pentru două aplicări (3 - 4 lei) şi pe cele de la Montagne Jeunesse (7 - 12 lei).


    Şi nu uitaţi: frumuseţea vine din interior, aşa că încercaţi să consumaţi cel puţin 1,5 L apă pe zi!
   Sper că v-a plăcut postarea. Intenţionez să continui seria pe parcursul a câteva săptămâni. Aştept să-mi spuneţi ce aţi vrea să citiţi în aceste postări!

Pupici!

8 comentarii:

  1. multe dintre produsele prezentate de tine le folosesc si eu, acelasi ritual in am si eu :*

    RăspundețiȘtergere
  2. nici mie nu mi se pare imperios necesara folosirea tonicului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesanta postarea. Eu folosesc majoritatea de la Avene dar lotiunea tonica nu mi se pare asa folositoare desi am vreo doua. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. super postarea, te astept si pe blogul meu http://frombeautywithlove.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!