duminică, 12 mai 2013

Pics of the week [10]

   Bună fetelor!

   Săptămâna aceasta am fost o leneşă. Ca de obicei, am lăsat totul pe ultima secundă şi m-am ofticat pentru asta. Sper din suflet să mă schimb la un moment dat şi să termin lucrurile importante din timp. Spun asta pentru că a trebuit să predau atestatul la info marţi şi eu luni la 22 stăteam să redactez documentaţia. Oricum, a doua zi m-am simţit liberă şi fericită că am scăpat. Săptămâna care urmează va trebui să le susţin (şi pe acesta şi pe cel la engleză) şi apoi chiar am scăpat de şcoală, deci pot să mă concentrez numai pe bac. Sper că şi voi aţi avut o săptămână frumoasă!

   Să începem cu pozele:

Prima manichiură de săptămâna aceasta. Am primit această ojă NEON by American Apparel de la iubitul meu. Îi ador nuanţa!

Şi a doua manichiură, inspirată de postarea iguanitzei. Aşa cum a spus şi ea, e adorabilă!

Luni am fost în Carrefour şi iubitul meu şi-a adus aminte că i-am spus cu câteva zile înainte că mi-e poftă de Chupa Chups şi de ou Kinder, aşa că mi-a cumpărat :x. Chiar mi-era dor de aşa ceva!

Şi tot luni, tot la Carrefour, am mâncat îngheţată gratis de la McDonald's. Unul din băieţi a primit un fluturaş cu "6 mai, ziua cu îngheţată gratis la McDonald's" şi iniţial nu ne-a venit să credem. 5 minute mai târziu mâncam toţi înghe.

Ţinuta de marţi: simplă, ca în majoritatea zilelor. Jeanşi skinny, tricou, plovăraş şi papuci sport.

Tot marţi am primit acest buchet imens de liliac de la iubitul meu. 

Miercuri am fost tot pe fugă, doar seara am avut timp de relaxare. Am mâncat cu iubitul meu şi un prieten Tortilla Chips şi am stat la poveşti.

Joi am mâncat primul Big Milk pe anul acesta (my fav ice cream)

We're in love with our cars. Deci nu ratăm nicio ocazie să le pozăm (respectiv să pozăm cheile)

Vineri am plecat cu cortul la Natura Parc, Chichiş. E super drăguţ acolo, merită vizitat! Pe maşină am răsfoit Elle.

Şi motivul pentru care am cumpărat revista. Prietena mea, Sînziana, a pozat pentru rubrica Fashion Story.

Şi o poză de la Natura Parc, with my love.

   Aceasta a fost săptămâna mea. Sper că v-au placut pozele! Urmează o saptămână mai stresantă, dar sper sa treacă cu bine. By the way, nu uitaţi de concursul de pe Facebook! Click aici.
   O saptamana frumoasă va doresc!

Pupici!

10 comentarii:

  1. O saptamana reusita iti doresc si mult succes cu cele doua atestate!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ai avut o saptamana tare frumoasa si bineinteles ca mi-ai facut pofta cu Tortilla dar te iert de data asta :)) in legatura cu bacul stai linistita ca totul se termina cu bine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) sunt la Lidl la preţ bun!

      Nici nu ştii cât aştept să se termine stresul!

      Ștergere
  3. Si eu am chef sa citesc o revista buna, nu am mai facut-o de ceva timp..:(

    Succes :* te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. E super drăguță oja albastră!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Abia asteptam aceasta postare. Ai avut o saptamana pe cinste draga mea, si sa stii ca mi-ai facut pofta de ou Kinder. :))
    Iti doresc sa ai o saptamana cat mai frumoasa! Te pup cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat draga mea prietena sa iti spun ca imi e tare dor de tine. Daca in weekend nu esti busy, te pot scoate la ceasca de ceva bun? Te pup! :*

      Ștergere

Feel free to give me feedback!