vineri, 17 mai 2013

Outfit of the week [3]

    Bună fetelor!

    Ieri a fost vreme mai frumoasă la Braşov şi m-am bucurat de o ţinută mai veselă. Am reuşit să port sacoul de aici şi vreau să vă spun că îmi place la nebunie! E o combinaţie tare drăguţă de eleganţă şi culoare şi mi se pare că oferă un aer aparte ţinutei. Sper să vă placă şi vouă!









   Aş fi vrut să port balerini, dar era destul de răcoare şi nu mi s-a părut potrivit. În plus, de ceva timp am început să scot la purtare o mulţime de accesorii pe care le-am cam ignorat iarna pentru că ar fi fost acoperite de haine goase şi mâneci lungi. De asta iubesc eu vara... putem să expunem accesoriile în toată splendoarea lor şi putem să purtăm haine foarte colorate şi pline de viaţă. Să nu mai vorbim de starea de bine care ne cuprinde la fiecare ieşire pe vremea asta frumoasă!

    Aştept părerile voastre! Aţi fi purtat aşa ceva?

Pupici!

6 comentarii:

Feel free to give me feedback!