miercuri, 29 mai 2013

Empties (2)

   Hello Girls!

   A trecut ceva timp de la prima postare Empties, aşa că am reuşit să consum destul de multe produse. De data aceasta nu le-am mai pozat împreună pentru că le-am aruncat pe măsură ce le-am golit. Unele poze nu sunt calitative şi îmi cer scuze pentru asta.

Primul produs consumat este Crema pentru călcâie cu lavandă Foot Works, Avon. Mi-a plăcut foarte mult acest produs! Are o aromă deosebită şi hrăneşte pielea uscată a călcâielor.

Următoarele pe listă sunt Şamponul purificator cu urzică de la Yves Rocher şi exfoliantul cu săruri marine Foot Works, Avon. Şamponul mi-a plăcut la nebunie, îi găsiţi review-ul aici. Exfoliantul este foarte bun, chiar lasă pielea moale şi catifelată. În plus, are şi o aromă fresh, deosebită!

Gelul de duş cu aromă de ciocolată de la Herbagen a fost minunat! Aroma sa deosebită mă relaxa şi-mi dădea o stare de bine. Probabil îl voi recumpăra pe viitor.

Loţiunea de corp cu lăptişor de matcă de la Avon Care mi-a plăcut cel mai mult dintre toate pe care le-am avut. Are o aromă deosebită, nu foarte dulce, şi hidratează în profunzime. Intră repede în piele, lăsând-o catifelată. O recomand cu căldură!

Gelul de duş Cien cu lime are o aromă fresh şi te energizează. Pentru preţul extrem de mic pe care îl are(4-5 lei), eu zic că face treabă bună!

Ultimele produse au fost terminate cam în acelaşi timp. Este vorba de: cleanser de la Balea, gel de duş (click pentru review) şi loţiune de corp (click pentru review) Neutrogena (variante mini) şi crema multifuncţională Avon Care. Cleanser-ul l-am recomandat şi la Summer Essentials, este perfect pentru ten mixt sau gras, este fresh şi la un preţ accesibil. Crema am folosit-o doar pentru corp; mai multe detalii găsiţi aici.

   Acestea sunt produsele consumate recent. Sunt mândră că am reuşit să termin 3 geluri de duş (dintre care unul mini) pentru că am impresia că gelurile de duş sunt interminabile! :)) Şi mă bucur că am mai micşorat colecţia de lotiuni de corp, pentru că aveam prea multe. Aţi folosit ceva de aici? 

Pupici!

9 comentarii:

  1. Vreau sa incerc gelul de dus Herbagen :) Chiar miroase a ciocolata ?

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi se pare o porcarie gelul herbagen,l-am luat la recomandarile altei bloggarite ca miroase a ciocolata autentica.miroase a cacao sa zic?a ceva strange oricum,mie nu mi-a placut deloc.plus ca nu mi-A placut nici consistenta nici hidratarea care a fost 0,eu m-am chinuit sa-l termin.mirosea placut in baie dupa ce ma spalam cu el,atat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai spus-o şi o repet: pentru mine, gradul de hidratare nu este important când analizez un gel de duş. Important este să aibă o aromă relaxantă şi să cureţe delicat pielea, iar acest gel de duş îndeplineşte aceste două condiţii. Hidratarea o las pe seama loţiunilor şi cremelor de corp :)

      Ștergere
    2. Şi, că tot veni vorba, nu consider hidratarea 0. Acest gel de duş chiar nu usucă pielea şi, deşi nu oferă super hrănire, nici nu e 0 cum ai spus tu :) Părerea mea

      Ștergere
  3. imi plac mult gelurile de la Cien, trebuie sa il incerc si pe acesta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E super fresh. Un duş într-o dimineaţă de vară cu gelul ăsta şi vei fi super energică! :*

      Ștergere
  4. De la Avon am avut crema de maini cu laptisor de matca din gama Avon Care si chiar mi-a placut.
    Simona.

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!