luni, 6 mai 2013

Pics of the week [9]

   Bună fetelor!

   Săptămâna aceasta a fost destul de lejeră, ţinând cont că a fost 1 mai şi am avut liber de miercuri până astăzi. Vremea a fost tare frumoasă şi am profitat de ea din plin. Sper că aţi avut un Paşte fericit şi liniştit şi că v-aţi incărcat cu energie pozitivă!

Unghiuţele de săptămâna aceasta sunt realizate cu Orange you quick!, pe care aţi mai văzut-o în Pics of the week acum câteva ediţii.

Marţi am scăpat mai repede de la şcoală şi am stat cu fetele în parc la răcoare.

Miercuri am fost în Sibiu. Plănuiam de mult timp să vizităm oraşul, dar n-am avut ocazia. Am fost şi în Dumbravă şi a fost o zi super relaxantă!

Seara am reuşit să pun mâna pe o crenguţă de liliac. Iubitul meu ştie că îmi place!

Machiajul de joi: extrem de simplu. Fond de ten matifiant de la Avon (care este super bun!), mascara Sexy Pulp de la Yves Rocher şi rujul Perfect Kiss Avon (nuanţa Lacy Mauve)

Seara am surprins această imagine. Blogul atinsese 4000 vizualizări. Poate părea puţin, dar eu sunt foarte fericită că într-un interval scurt de timp am strâns atâţia cititori care îmi sunt aproape. Vă mulţumesc!

Vineri m-am relaxat cu revista pe care am văzut-o la Kitty. M-au atras mostrele pe care ea le-a pozat, dar din păcate, cineva s-a gândit că n-aş avea nevoie de toate şi a scos din ele. Bineînţeles că mi-am dat seama doar acasă şi m-am cam ofticat.

Apoi am folosit una din mostre, cea a loţiunii de corp Nivea. Mi-a plăcut mult, cred că voi cumpăra produsul, doar că nu mi-a ajuns să folosesc loţiunea decât de picioare şi pe un braţ :))

Ziua de Paşte am petrecut-o jumătate la curte, cu familia mea, jumătate cu familia iubitului meu. A fost foarte frumos, am stat pe iarbă de dimineaţă, la soare.

Bunica mea a făcut ciorbă de perişoare. A fost super bună! (Poate arată puţin dubios, dar ce pluteşte pe acolo e doar smântâna pe care nu am apucat eu să o amestec cum trebuie)

   Astăzi mă apuc iar de treabă. Încă nu mi-am finisat atestatul la info, şi zilele astea trebuie să-l predau. Sunt omul ultimei sute de metri şi mă enervează rău acest lucru; mereu spun că încerc să termin treaba din timp, dar nu reuşesc! Oricum, sper să aveţi o săptămână frumoasă şi să vă bucuraţi de căldura de afară!

Pupici!

7 comentarii:

  1. Ce culoare frumoasa are oja <3
    Mi-ai amintit si mie de Sibiu, am stat mai mult acum 2 ani jumatate la inceputul relatiei cu prietenul meu si tot asa ca si voi am vizitat Sibiul si Dumbrava. E absolut superb <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Si tu sa ai o saptamana frumoasa si spor in toate:)
    Felicitari pentru vizualizari;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu tot pe ultima sutime las totul, si imi ies toate pe dos :-(
    Si eu caut un fond de ten bun, poate o sa-l incerc si pe acesta :-(

    RăspundețiȘtergere
  4. lotiunea de la Nivea este foarte buna, o foloseste mama mea care are pielea foarte uscata si zice ca e minunata :) o saptamana frumoasa iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa oja :) si felicitari pentru vizualizarile blogului :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce saptamana frumoasa ai avut. Ma bucur enorm pentru tine scumpa ema. Te pup si iti doresc sa ai un sfarsit de saptamana minunat! :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!