marți, 14 mai 2013

Summer essentials 2013

   Hello ladies!

   Această postare a fost inspirată de draga mea Kitty. M-a provocat să numesc produsele pe care le folosesc în sezonul cald aşa că m-am gândit să transform răspunsul într-o postare. Trebuie să vă spun că mi-a dat puţin de gândit, pentru că nu mi-am pregătit stocul de vară, aşa că pe unele produse încă nu le-am cumpărat, dar se află în wishlist de ceva vreme. Deci, să începem cu produsele must-have pentru vara 2013!




Face
     Îngrijirea feţei începe cu demachierea/curăţarea. Eu aleg pentru vară gelul de curăţare pentru ten mixt de la Balea, pentru că are o aromă fresh, de citrice, care mă energizează şi mă umple de voie-bună. În plus, particulele abrazive sunt potrivite pentru tenul meu, pentru că nu sunt atât de aspre încât să irite.
    Pasul doi - crema hidratantă de zi. Fiind deţinătoarea unui ten mixt, am ales crema de zi Solutions Complete Balance. Îmi place foarte mult pentru că are o textură uşoară, o aromă subtilă şi plăcută şi SPF 15. Ţin să menţionez că pentru mine pasul doi este direct hidratarea şi nu tonifierea, cum ar fi "normal". Personal, consider loţiunea tonică inutilă :) Eu nu am observat nicio îmbunătăţire la aspectul sau comportamentul tenului meu după folosirea ei.
    Pentru zilele în care ne dorim machiaj, recomand să mai dăm o pauză fondurilor de ten, pentru că, vrei - nu vrei, încarcă pielea, iar ăsta e ultimul lucru pe care îl vrem vara! Alegerea ideală? BB cream-ul! Eu îl aleg pe cel de la Essence. Deşi am citit multe păreri negative, eu sunt foarte mulţumită de el. În primul rând, are o textură uşoară, acoperirea este medie (îndeajuns cât să ofere un aspect uniform tenului, ceea ce eu îmi doresc), şi are SPF 30 (!). Tenul nu este încărcat deloc, arată foarte bine. Să mai spun că este şi budget-friendly? :)
    Ca şi machiaj, pe lângă BB aleg doar rimel. Unul waterproof. Nu am folosit Colossal, dar am auzit multe lucruri bune despre el. Am văzut că există şi waterproof, deci este în wishlist. Ultimul lucru pe care îl vrem vara este să stăm cu teama că ni se întinde rimelul! Aşa că ce soluţie mai bună există decât rimelul rezistent la apă?

 Body

    Deşi este vară şi ni se pare că nu avem nevoie de nimic "lipicios" pe corp, avem totuşi nevoie de hidratare. Cu atât mai mult cu cât transpirăm abundent şi multe dintre noi (recunosc!) nu bem suficientă apă. Soluţia ideală pentru vară este o loţiune de corp cu textură uşoară şi o aromă de fructe. Alegerea mea? Loţiunea de corp în ediţie limitată cu mango de la Balea.
   Al doilea element - cheie pentru corp este protecţia solară. Mie îmi plac loţiunile de plajă de la Elmiplant. Eficiente şi accesibile ca preţ, cu texturi plăcute şi arome deosebite, aceste loţiuni sunt nelipsite din geanta de plajă şi nu numai! Nu uitaţi că trebuie să folosim produse cu SPF şi dacă ieşim până la colţul blocului. Razele nocive ale soarelui nu ne iartă!
    De multe ori trecem cu vederea ingrijirea picioarelor, ceea ce este un lucru rău. Vara, mai mult ca oricând, picioarele au nevoie de deosebită atenţie, pentru că le expunem în tot felul de sandale drăguţe şi balerini coloraţi şi trebuie să arate perfect. Plus că nisipul de la mare usucă picioarele excesiv! Eu folosesc crema pentru catifelarea călcâielor de la Foot Works, Avon. Accesibilă ca preţ, crema hidratează în profunzime pielea.

 Hair

   În ceea ce priveşte îngrijirea părului, eu nu schimb şamponul sau balsamul în sezonul cald. În schimb aleg să folosesc un produs care protejează împortiva radiaţiilor solare. Vara trecută m-am înţeles bine cu Spray-ul pentru protecţie solară de la Balea şi îl voi recumpăra cu siguranţă!


 Nails

    Şi am ajuns şi la unghii. Aveţi grijă să arate cât mai îngrijit, oferiţi-le o formă care să le avantajeze şi acordaţi atenţie cuticulelor! Iar în ceea ce priveşte culorile, aici nu mai există reguli. Poate doar una: să fie cât mai vibrante şi ieşite din comun! Mie îmi place gama NEON by American Apparel.


 


    Şi să nu uităm de cele mai cool accesorii ale verii! Ochelarii de soare (anul acesta vreau să încerc o pereche gen cat eye, aceştia sunt din H&M), pălăria de soare (cât mai feminină şi diafană, aceasta este din Meli Melo) şi costumul de baie (care trebuie să ne pună în evidenţă frumuseţea corpului, acesta este din H&M).

    Cam atât fetelor! Acestea sunt produsele/articolele pe care le-aş alege eu vara asta. Lista rămâne deschisă, dacă văd vreun produs potrivit pentru acest sezon care mie mi-a scăpat, îl voi cumpăra. Până una - alta, care sunt produsele voastre must-have vara asta?

Pupici!

8 comentarii:

  1. Eu folosesc rimelul Maybelline Colossal de ceva vreme si sunt destul de multumita de el (al meu nu este waterproof dar daca nu ma prinde ploaia este in regula :)) ).
    Incepe sa ma tenteze si pe mine spray-ul pentru protectie solara de la Balea :D. Este prima data cand aud de el. Este special pentru par?
    In afara de lotiunea cu spf 15 de la Garnier nu am nimic special pentru vara :)). Si nici nu ma pot gandi ce mi-ar trebui neaparat :D.
    Kisses si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este special pentru păr. Sper să îl găsim în DM şi vara asta!

      Ștergere
  2. De unde iei ojele American Apparel? Nu am auzit de ei pana acum dar vad ca au niste nuante criminale :D

    RăspundețiȘtergere
  3. am avut si eu cleanserul balea, mi-a placut.
    sie u consider inutil pasul 2 cu tonicul :P
    si sunt obsedata de ingrijirea picioarelor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi pe mine a început să mă preocupe îngrijirea picioarelor mai mult decât înainte.

      Ștergere
  4. bb cream-ul are o culoare portocalie cumva? am auzit despre acest lucru si de aceea nu l-am cumparat :( si de rezistanta iarasi sunt curioasa. il am pe cel de la garnier si in 3 ore nu mai am ce demachia de el :)). gelul de curatare balea oare e potrivit si pentru ten mixt inspre uscat? cate intrebari mai am si eu :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este portocaliu. Când l-am cumpărat, am testat toate 3 nuanţele. Prima nuanţă (01) este cam portocalie, aşa că eu mi-am luat 02 Natural şi mi se potriveşte perfect (e un nude plăcut). Rezistenţă? Hmm.. nu e strălucit. N-aş putea să spun cu precizie câte ore, dar în orice caz nu de dimineaţa până seara. Aş zice cam 6 ore :D

      Ștergere
  5. Rimelul Colossal este preferatul meu de cativa ani buni..recent mi l-am luat si pe cel in varianta waterproof,dar inca nu am apucat sa il folosesc!Sper sa fie ok si acesta. :D

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!