luni, 27 mai 2013

Pics of the week [12]

   Bună fetelor!

   Săptămâna aceasta a trecut foarte repede. A fost ultima săptămână de şcoală şi am avut parte de vreme ploioasă şi mohorâtă. Cel puţin mi-am găist, în sfărşit, ţinuta pentru banchet, de care sunt mândră! Dar să nu mai lungim vorba şi să vedem pozele:
Ca de obicei, unghiuţeleee! O nuanţă frumoasă de albastru <3

Luni am găsit-o! Mi-a plăcut mult de când am văzut-o, mai ales că are puţin din culoarea mea preferată (roz), dar când am probat-o am ştiut că e a mea! Chiar dacă probabil vor fi multe fete cu rochii pompoase din diverse materiale, mie îmi place a mea chiar dacă e mai simpluţă.

Cam aşa a arătat ţinuta mea în majoritatea zilelor. Cizmele de cauciuc sunt super practice în zilele ploioase.

M-am răsfăţat cu Chupa Chups (din nou)

Miercuri am reînceput lupta pentru deschiderea nuanţei părului meu. Îmi place mult acest tratament de la Balea, chiar funcţionează! Deschide treptat nuanţa părului blond, fără să îl deterioreze.

Joi am fost cam leneşă de dimineaţa şi mi-am băut ceaiul în pat.

Vineri am răsfoit The One pe care mi-a oferit-o o colegă. Mi-am pozat şi noile brăţări din Stradivarius care îmi plac la nebunie. Sunt aşa vesele!

Tot vineri, seara, am păpat tortilla chips cu iubitul în aer liber şi a fost foarte relaxant.


Sâmbătă i-am găsit şi pe ei! Voiam pantofi simpli, negri şi nu mă aşteptam să găsesc un model aşa finuţ cu toc mai mic (de obicei toţi pantofii care îmi plac mie au toc imens). Trebuie doar să îmi mai aleg un plic drăguţ (noroc că nu mai trebuie să cumpăr) şi gata ţinuta!

   Sper că v-au plăcut pozele fetelor! Mi-ar plăcea să îmi spuneţi cum vi se pare ţinuta mea de banchet (cât de sincer puteţi :*). Să aveţi o săptămână frumoasă!

Pupici!

5 comentarii:

  1. rochia e foarte frumoasa si sa stii ca cele mai dragute fete au rochii simple, cele pompoase fac parte din alta categorie :))...sunt foarte curioasa daca functioneaza tratamentul dela Balea pentru parul saten, la varfuri il am vopsit mai deschis si as vrea sa ii mentin culoarea, crezi ca functioneaza? te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. ce adorabila e rochita! s-o porti cu placere si sa ai un super banchet :).

    si oja imi place :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Simpla si finuta!:) Eu zic ca ai ales bine:):*

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte frumusica rochita :-) :->

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!