joi, 23 mai 2013

Tested lately

   Hello ladies!

   Ţin de ceva timp să scriu această postare pentru că în ultima vreme am încercat mai multe produse (cu ajutorul mostrelor din reviste, de la prietene etc) şi vreau să aflaţi şi voi despre ele.



   Vreau să vă spun de pe acum că eu iubesc mostrele! Mi se par extrem de utile, mai ales în cazul produselor mai scumpe; e trist să cumperi un produs scump şi să-ţi dai seama apoi că nu ţi se potriveşte. Aşa, cu o mostră, te poţi convinge de efectele acelui produs înainte să-l achiziţionezi.


   Voi începe cu mostra de Normaderm de la Vichy (hidratant anti-imperfectiuni), pe care am primit-o împreună cu o revistă. Am folosit-o dimineaţa şi mi-a ajuns pentru 3 zile. Fiind posesoarea unui ten mixt cu puţine probleme (adică puţine coşuri care apar din când în când) nu pot să mă pronunţ referitor la acţiunea acestei creme împotriva imperfecţiunilor. În schimb pot spune că matifiază tenul şi îşi menţine efectul cam 7 - 8 ore. În acelaşi timp, hidratează în profunzime, deci nu am simţit deloc că mă "strânge" pielea, cum am mai păţit cu alte creme matifiante. Este un produs foarte bun şi chiar mă tentează să îl cumpăr full size. 


   Mostra de Nivea Aqua Effect o am de la Alice. Am avut şi de noapte dar am folosit-o mai demult şi nu am pozat-o. Această cremă este potrivită unui ten uscat sau normal, nicidecum unuia mixt sau gras. Hidratează în profunzime, iar tenul meu a fost copleşit :) După 1-2 ore a început să lucească inestetic aşa că am renunţat la ea. Îmi place totuşi faptul că are SPF 15. Deci dacă eşti posesoarea unui ten uscat sau normal, go for it!

  
   Următorul produs testat este Very Important Perfector de la Solutions. Din păcate, nici acesta nu este potrivit pentru tenul meu; îl recomand pentru un ten care are nevoie de hidratare şi uniformizare. Îmi place efectul de luminozitate pe care îl conferă tenului şi faptul că are SPF 20.


   Ultima mostră este cea a BB-cream-ului Nude Magique de la L'Oreal. Am observat că toate revistele din ultima vreme îl conţin, deci m-a făcut curioasă. Îmi place mult pentru că, deşi nuanţa pare cam portocalie iniţial, se adaptează apoi nuanţei tenului şi oferă un aspect plăcut, uniform. Ţin să menţionez că trebuie aplicată o cantitate mică de produs, altfel efectul este dezastruos. Prima oară am pus prea mult şi arătam cam portocalie. Recunosc că mi s-a păcut ciudat faptul că este alb şi abia în contact cu pielea devine bej. În plus, mi se pare că mirosul este puţin deranjant. Lăsând la o parte aceste mici defecte, îmi place foarte mult pentru că rezistă destul de mult pe ten (mai ales fixat cu o pudră matifiantă, în cazul meu), are SPF 12 şi uniformizează fără să confere aspectul acela de "mască". 

   Acestea sunt produsele testate în ultima vreme. Sunt curioasă dacă aţi folosit ceva de aici (şi cum vi s-a părut). Voi ce părere aveţi despre mostre, în general?

Pupici!

3 comentarii:

  1. Si eu am avut monstra BB Cream de la L'Oreal... si tot asa cred ca am aplicat eu prea mult ca aratam ca o portocala dupa :))).
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie-mi plac mostrele. am si eu o postare de genul asta si mai pregatesc una :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu inca nu am avut norocul sa pun mana pe vreo mostra:P

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!