vineri, 10 mai 2013

Outfit of the week [2]

   Bună fetelor!

   V-am promis ieri pe Facebook această postare foarte "neon". Nu m-am putut abţine să nu port maieul de aici, deci iată-l în această ţinută!


   Ca să nu fie prea multă culoare, am "cuminţit" outfit-ul cu plovăraş, balerini şi pantaloni negri.




   Noile unghiuţe. Manichiura mi-a fost inspirată de iguanitza!


   A doua piesă neon din ţinută este ceasul Ice verde, pe care îl ador!





   Deşi nu a venit încă vara şi lumea se fereşte de culori aşa puternice, eu am avut curaj să port acest maieu, pentru că îmi place super mult. Întreaga ţinută îmi dă o stare de bine!

   Sper că v-a plăcut şi vouă! Aştept păreri, dragile mele!

Pupici!

4 comentarii:

  1. cand am vazut manichiura direct la iguanitza m-am gandit :)) e foarte finuta

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti foarte draguta:*Si manicihura tot asa ca tine;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta tinuta, unghiutele si tu :)
    miss-lorrie.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb outfit, mor dupa culorile neon si esti speachless draga mea!
    Nu am cuvinte... Te pup si te imbratisez cu drag! >:D< :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!