duminică, 19 mai 2013

Pics of the week [11]

   Bună fetelor!

   Săptămâna aceasta a fost una frumoasă! Am scăpat de ultimele chestii importante ptr şcoală (atestate & teze) şi acum aştept cu nerăbdare banchetul. Bineînţeles că mă gândesc că bacul e tot mai aproape, dar sper că va trece şi acela cu bine. Până una - alta, săptămâna asta am început să-mi caut rochiţă pentru banchet şi am colindat o grămadă de magazine, fără să o găsesc pe "the one". Oricum, nu-mi pierd speranţa; rochia perfectă pentru mine există pe undeva, trebuie doar să o caut mai bine.

   Vă las cu pozele:

Unghiuţele mele de săptămâna aceasta sunt realizate cu una din ojele mele preferate: Farmec.

Duminică, după ce postasem Pics of the week [10] am făcut spaghete Milanese şi am păpat cu iubitul.

Luni am avut parte de o ploaie ce părea scurtă, "de vară", dar s-a transformat într-o furtună. Aici era pe la început...

Micul dejun de marţi :) Omletă cu şuncă şi castraveţi.

Miercuri am susţinut lucrarea de atestat la engleză şi, pentru că tema lucrării a fost ceaiul, am servit profele din comisie cu ceai verde. Nu m-am aşteptat să fie atât de încântate!

O albinuţă drăguţă de cioco de la iubitul meu.

Outfit-ul de joi :) Îl vedeţi aici. 

Vineri am început căutarea de rochiţă. Aici eram deja după câteva ore de umblat prin magazine :D

Seara am mâncat Cheese-burger de la Lidl şi am băut Ursus Cooler. Ajung la concluzia că e cea mai bună bere cu lămâie. Adică mie asta îmi place.

Am început ziua de sâmbătă cu Haribo :x

Apoi am luat iar magazinele la rând, am fost în Unirea Shopping Center şi, deşi n-am găsit ce voiam, am probat o pereche de pantaloni scurţi şi niste sandale geniale din Bershka. Îmi plac la nebunie dar nu dispun momentan de 199 lei :))

Măcar şi-a găsit iubi pantaloni scurţi şi un tricou drăguţ.

Şi mi-am găsit şi eu ceva. Deşi plecasem hotărâtă să-mi cumpăr ochelarii de aici, mi-am dat seama că aceştia îmi stau mai bine. E prima pereche de ochelari de culoarea aceasta pe care o am şi-mi place mult!

Seara eram, evident, super obosiţi şi am pregătit repede Nuggets de curcan de la Lidl cu roşii şi ulei de măsline.

   Cam atât dragilor! Sper să mă iertaţi că am pus atâtea poze cu mâncare :)). Recunosc că uneori mănânc nesănătos, dar încerc să fac asta cât mai rar. Urmăresc cu plăcere postările Claudiei (Diet in pics) şi încerc să mai reproduc meniuri de acolo (deşi cam rar, ce e drept). Vă recomand şi vouă să le citiţi, sunt pline de idei!

   Vă urez o săptămână frumoasă, plină de gânduri bune şi vreme caldă! Vă las cu o melodie care îmi place mult şi mă încarcă cu energie pozitivă:
 
 

Pupici!

6 comentarii:

  1. de unde ai luat ochelarii? imi plac mult

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am obisnuit cu aspectul vechi al blogului tau si cumva tot la asta ma astept cand iti accesez site-ul.Cand colo,am o surpriza foarte placuta de fiecara data:) E ceva nou,vesel,optimist si girly:) Si nu e asa de intunecat;)
    Oooo,iti multumesc ca m-ai mentionat:* Inseamna foarte mult sa stiu ca chiar ma cititi si incercati sa reproduceti macar cateva din retetele mele:D:*
    Mult succes cu gasirea rochiei!Sa ne arati si noua pe urma:D Si in legatura cu bac-ul,nu mi-as face griji pentru tine:observ ca esti o fata serioasa care pune mana si invata:)Nu cred ca o sa ai probleme!:D
    Te pup,o seara de duminica frumoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  3. cam multa mancare dar trecem peste :)) e asa draguta albinuta,la fel ca si tine :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!