miercuri, 8 mai 2013

Schimbare & cumpărături

   Hello ladies!

   Astăzi am schimbat aspectul blogului. Multe dintre voi mi-aţi spus că vă place mult combinaţia de roz cu gri; unele din voi aţi spus că fundalul este prea închis... Mi-a plăcut mult tema blogului şi nu am vrut să o schimb până acum câteva zile, când mi-am dat seama că, într-adevăr e cam închis pentru perioada asta a anului. Iarna mai mergea nuanţa aceea închisă de gri, dar acum am simţit nevoia de ceva mai deschis, mai diafan. Mie îmi place ce am ales, sper să fie şi pe placul vostru!

   În altă ordine de idei, m-am gândit să vă arăt ce hăinuţe mi-am cumpărat de curând. (Ţin să menţionez că nu mi-am mai cumpărat cosmetice de mult timp, pentru că nu am avut nevoie. Şi am reuşit să mă abţin de la a cumpăra chestii inutile). Vă avertizez de pe acum că mi-am cumpărat două tricouri în culori neon. Probabil unele dintre voi nu suportaţi aceste culori, pentru că, să fim serioşi, vara trecută am fost invadaţi de "neoane". Mie îmi plac, totuşi, şi am văzut în "Glamour" că se menţin în tendinţe şi sezonul acesta!


  La acest maoiu (sau maieu?) îmi place mai mult spatele cu inimioare şi fundiţe. Este un material fain şi subţire, perfect pentru vară! Abia aştept să îl port! Poate îl veţi vedea într-o ediţie viitoare Outfit of the week.


   Şi la acest tricou îmi place foarte mult spatele. Fundiţele acelea sunt atât de drăgălaşe! Şi, în plus, îmi place faptul că este alb şi răcoros!

   Ultima piesă este un sacou cu mâneci 3/4. Ador faptul că manşetele sunt cu bulinuţe! Nu prea îmi plac nasturii, dar îi pot schimba. Important este că l-am prins mărimea mea şi îmi vine foarte bine. Mai aveam unul asemănător, doar ca îmi era cam mare.

   Cam acestea au fost cumpărăturile mele. Vouă vă place ceva de aici?

PS: Încă mă gândesc la o ţinută drăguţă pentru Outfit of the week. Până atunci, vă doresc o zi frumoasă!

Pupici!


9 comentarii:

  1. Woaaaa sa le porti sanatoasa!!! Sunt superbe <3 De unde ai luat tricoul si maieuturile? O sa am o aniversare cand revin si ma bate gandul la top-uri. Te pup scumpa mea :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăguț e al doilea maieu! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. este foarte frumoasa noua fata a blogului :*. ma bucur ca inca se poarta culorile neon deoarece anul trecut nu am apucat sa port si mi-am facut stocul anul acesta si eram putin suparata ca sunt pe dinafara :)) sa le porti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le porti cu placere! Adorabil primul maieu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tricourile imi plac tare mult,sunt foare dragalase:)
    Si asepctul blogului intradevar e mai fain asa:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte faine, poti sa pleci in concediu acum, daca ai timp liber si bani de cazare si benzina, garderoba e gata!

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!