vineri, 5 aprilie 2013

Empties (1)

   Bună fetelor!

    Acesta este prima mea postare de tip Empties şi sper să vă placă! 
   Vreau să vă spun că la mine cel mai repede se termină gelurile de duş pentru că nu iau recipiente mari (încerc mereu alte arome) şi gelurile de curăţare a feţei (luna şi cleanser-ul). 


   Primul produs este Apa de gură Dentalux de la Lidl. Îmi place mult că este pentru dinţi sensibili şi nu provoacă nici un pic de durere la nivelul dinţilor. Am consumat-o destul de greu pentru că am mai avut şi una de la Colgate şi le foloseam alternativ.
   Gelul de duş Balea Young Magie Dulce l-am "savurat" până la ultima picătură. Mirosul său dulce de fructe m-a relaxat şi m-a binedispus de fiecare dată. Îl recomand pentru că este un produs foarte bun la un preţ foarte mic (5,5 lei).
   Loţiunea tonică de la Clearskin împotriva punctelor negre mi-a plăcut, dar cred că aş putea foarte bine să trăiesc şi fără ea. Am folosit-o mai mult în perioada când foloseam şi gelul de curăţare Clearskin pentru puncte negre.
   Crema de călcâie Foot Works Avon s-a consumat foarte greu. M-a uimit acest lucru! Este un produs bun, înmoaie călcâiele şi hidratează pielea, dar efectul este de scurtă durată. Am nevoie de altceva, poate mă sfătuiţi voi!
   Despre Tratamentul împotriva vergeturilor de la Solutions Avon am scris aici. La mine s-au văzut efectele. Acesta este al doilea flacon consumat şi am reuşit, într-adevăr, să previn apariţia altor vergeturi. Cele vechi s-au estompat vizibil. Deci, despre el numai de bine!
   Ultimul produs, Gelul de curăţare Pure System de la Yves Rocher, a fost un fel de excepţie de la ce v-am spus la început. M-a ţinut mai mult de o lună pentru motivul că era nevoie de foarte puţin produs la fiecare spălare a tenului. Am scris despre el aici.

   Mă simt bine când arunc recipiente goale. E un sentiment plăcut să ştii că nu ai cheltuit banii degeaba şi că nu ai risipit nici un pic din produse. Mi-am pus în plan să fiu mai disciplinată şi să termin fiecare produs pe care îl cumpăr (evident, dacă mi se potriveşte; nu ar avea rost să folosesc o cremă de faţă, de exemplu, care nu-mi face bine deloc) pentru că mai fac din când în când greşeala să desfac un produs şi apoi să-l abandonez prin vreun sertar. 
   Voi ce recipiente aţi mai golit? Reuşiţi să folosiţi un produs până la ultima picătură?

Pupici!

4 comentarii:

  1. Ai consumat cate ceva. Eu nu am rabdare sa le strang dar arunc cu mare satisfactie un recipient gol la cos,din aceleasi motive.
    Iti recomand sa folosesti pentru calcaie crema de maini cu laptisor de matca Care,este excelnta,plus ca isi mentine efectul. ;)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. gelul ala de dus e si la mine pe wishlist :)
    pt calcaie, cea mai buna crema de calcaie ever este cea de la farmec.. ti-o recomand. Eu o iubesc si o voi recumpara de 100 ori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca imi place produlsul,il folosesc pana la ultima picatura:) Daca nu.......sta mult si bine pe raftul din baie:))

    RăspundețiȘtergere
  4. important este sa iti placaprodusul, atunci sigur il termini :) de exemplu eu am fdt Wake me up si nu imi place deloc asa ca incerc sa il combin cu tot felul de minunatii dar tot ma chinui singura :))

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!