sâmbătă, 20 aprilie 2013

Papuci de plajă Ipanema

   Bună dragii mei!

   După cum ştiţi, m-am înscris în competiţia "Blogger ambasador ZorileStore". Din păcate, nu am primit papuceii pe care mi i-am dorit pentru că nu au mai fost pe stoc. Am fost anunţată de acest lucru destul de târziu, aşa că atunci când a trebuit să aleg din nou nu mai erau disponibili decât şlapi şi nişte sandale care nu mă atrăgeau deloc. Am ales o pereche de şlapi care, din nou, nu era pe stoc. A treia oară, totuşi, a fost cu noroc şi ceea ce am ales eu mi-a fost expediat chiar a doua zi.


   Papuceii de plajă Ipanema m-au uimit. Sincer, judecând după imagini, aş fi zis că talpa va fi dintr-un material tare, rigid, lucru foarte incomod în timpul mersului. În schimb, când am deschis ambalajul, am descoperit nişte şlapi deosebiţi din silicon (sau aşa ceva), foarte moi, flexibili, ceea ce îi face foarte comozi. Prima impresie a fost că îmi vor fi mici, deşi sunt 37, numărul pe care îl port de obicei. Într-adevăr, sunt ficşi, dar mă gândesc că un 38 ar fi deja prea mare, aşa că sunt mulţumită cu această mărime.
   Pentru acest review am fotografiat papuceii din mai multe unghiuri, inclusiv în timp ce îi purtam prin casă (evident, vremea de afară nu-mi permite să-i port încă). Sunt foarte mulţumită de ei, probabil voi mai comanda produse de la ZorileStore. Acum vă las cu fotografiile:







   Să aveţi o zi frumoasă!


Pupici!

4 comentarii:

  1. Sunt foarte draguti ! Sa-i porti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ii stapanesti sanatoasa draga mea! :*
    Sunt foarte frumosi cu floarea aceea, imi plac tare mult. Eu cum de nu i-am vazut?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foooarte draguti! Floarea le da un aer aparte! ;)
    Ce unghiutze pregatite de fotografii ai! Nu ca ale mele,lipsite de oja toata iarna...:)))
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt intradevar foarte simpatici :P.
    Nici eu nu i-am vazut pe site cand m-am uitat :D.
    Sa ii porti sanatoasa!
    Sii, daca ai timp sa faci si tu acest tag :D: http://thoughts-from-a-butterfly.blogspot.ro/2013/04/tag-daca-eram.html. Abia astept sa iti citesc raspunsurile :D.
    Kisses!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!