duminică, 7 aprilie 2013

Pics of the week [5]

      Bună fetelor!

   Săptămâna aceasta a fost destul de plină pentru mine. De luni a început săptămâna "Școala altfel" și am avut un program mai diferit la școală. De joi sunt în Germania la niște rude foarte dragi mie și stau până miercuri. Deci câteva poze din această postare și câteva din cea de săptămâna viitoare vor fi de aici.
   Să începem!

Ca de obicei, unghiuțele de săptămâna aceasta. Mi-am comandat nuanța Orange You Quick din noua gamă Speed Dry Avon și vreau să vă spun că sunt net superioare celor dinainte. Rezistă mai mult pe unghii decât cele vechi și au mai mult luciu. De uscat, se usucă foarte repede.

Luni am servit mate "pe pâine", atât la școală cât și la meditații. Măcar am savurat un ceai bun!

Marți tot mate am avut la ordinea zilei. Și mi-am zis că dacă tot e să muncesc, măcar să-mi creez condiții prielnice: un 3in1 de la Nescafe așa cum îmi place mie.

Miercuri nu am făcut poze, în schimb am făcut joi mai multe. Aceasta e din aeroport, unde a trebuit să aștept vreo 3 ore pentru că am ajuns prea repede. Am răsfoit o revistă care mie îmi place mult.

Tot hoinărind prin aeroport cu ai mei am găsit și supermarketul Billa de unde ne-am luat ceva de mâncare. Eu mai mâncasem sendvișuri de acasă așa că mi-am luat doar salata asta super bună cu roșii cherry și mozzarela. Eu când aud de combinația de roșii cu brânză mă simt ca în Rai!

Seara am păpat înghețată cu verișorul meu

Vineri dimineața am fost la cumpărături. Din dm am vrut un gel de curățare și o cremă de noapte. Bineînțeles că nu m-am putut abține și mi-am luat și o cremă de corp. Am avut noroc că le mai știam ambalajele de acasă, că pe ele scrie numai în germană și eu nu știu o boabă. Unchiul meu, deși știe germană relativ bine, era depășit de denumirile de genul pori și exfoliere și bla bla. Totuși, am nimerit produse super bune.

În Kaufland am găsit minunăția asta de set essence la doar 7 euro. Am rămas surprinsă! La noi doar parfumul (Like a first day in spring) este vreo 35 de lei. Plus lacurile de unghii (Lavender Blossom și Lady Bird) câte 9 lei fiecare. Nici n-am stat pe gânduri (PS. Parfumul miroase superb)

Și unghiile mele cu noile achiziții. Le ador! Am promis că luni mă întorc în dm (mi-a zis mătușa mea că au prețuri mai bune ca la Kaufland) și devorez standul essence. Atunci când am mers am fost pe fugă și m-am dus direct la produse de îngrijire, nici n-am ajuns la raionul de machiaj.

   Îmi place Germania. De fapt, ar fi mai corect să spun că îmi place acest orășel (Nordhorn se numește). Nu am vizitat prea multe locuri în afară de acest oraș, pentru că aici locuiesc rudele mele și aici voi sta până miercuri. Îmi place că e liniște pe străzi, nu e nebunie, agitație, aglomerație ca la noi. Lumea e politicoasă și zâmbitoare. Doar că nu aș putea niciodată să trăiesc aici. Orășelul meu natal, cu toată agitația lui, mă atrage prea tare și, oricât mi-ar plăcea să călătoresc, la mine acasă e cel mai bine!
   Sper că v-au plăcut pozele și că ați avut o săptămână frumoasă și liniștită și aștept să-mi spuneți ce ați mai făcut!

Pupici!

14 comentarii:

  1. ce frumoasa saptamana ai avut :* imi place la nebunia manichiura ta, in ambele variante :) sunt curioasa de gelul de curatare din Dm, oare este pentru tenul gras? eu de obicei iau ambalajele cu roz pentru a evita neplacerile :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :*
    N-am idee daca e pentru ten gras, dar sa stii ca are particule exfoliante si o aroma fresh de citrice.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce fain :).

    sper ca lotiunea aia va ajunge si la noi, deja am salivat uitandu-ma la poza.
    ojele sunt super!
    iar salata aia arata foarte foarte bine :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahh, succes la bac :*:*! Si de abia astept sa terminam cu stresul asta :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu citeam Cool Girl in tinerete;):P
    Vreau si eu din inghetata ta:((
    Si mie imi place mozzarela in salate!:D
    SI ti-ai luat niste lucrusoare foarte frumoase!:) Eu sunt curioasa de aroma parfumului:)
    Simte-te bine,enjoy,cat timp mai esti acolo:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragute manichiurile :D. Si eu abia astept sa pun manuta pe o oja de la Essence :)).
    Gelul de curatare de la Balea l-am avut si eu si mi-a placut :D.
    O saptamana frumoasa iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ahh inghetata, tare as manca si eu una dar la ce raceala am... <3
    Oare gasesti acolo balsam de buze de la Essence? Am cautat si n-am gasit.. si da stiu am obsesie cand aud de balsam de buze. Daca gasesti balsam de buze (Essence sau ce ti se pare tie interesant) ai putea sa imi iei si mie si iti pun banutii pe card? Pupici si te asteptam sanatoasa acasaica. Kisses!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am găsit. Essence Lip Balm e doar al tău. Ne auzim când ajung acasă. Pupici! :*

      Ștergere
    2. Multumesc din suflet draga mea, raman vesnic datoare si abia astept sa iesim la o cafea! Pupici si te astept sa vii sa ne mai povestesti cum a fost acolo. Poate ne pui si niste poze cu locurile vizitate, ne-ai mai scoate din cotidianul asta plictisitor. :*

      Ștergere

Feel free to give me feedback!