sâmbătă, 23 februarie 2013

Review Gel exfoliant cu floare de lotus Planet Spa

   Acum câteva zile am primit coletul de la Avon în care aveam gelul exfoliant de la Planet Spa. Am mai folosit produse din gama Thailand lotus flower şi cunoşteam mirosul. Trebuie să spun că Loţiunea uşoară de corp din această gamă nu am găsit-o atât de uimitoare, deşi are o consistenţă uşoară şi un parfum deosebit.

   Ţin să spun de la început că gelul exfoliant m-a uimit! Aroma este foarte plăcută, iar textura este extrem de uşoară, aproape ca o spumă care conţine particule exfoliante. Particulele sunt suficient de abrazive încât să elimine celulele moarte de la suprafaţa pielii fără să o irite. Senzaţia pe care o conferă acest gel este extrem de plăcută, datorită texturii, iar mirosul este îmbietor şi relaxant.


   Recomand acest gel cu încredere şi cu siguranţă îl voi recumpăra.

   Aţi folosit produse de la Planet Spa? Ce părere aveţi de ele?

Pupici!

4 comentarii:

  1. L-am avut si eu si mi-a placut mult. Sa-l folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte bun gelul il am si sunt incantata de el,iar despre produsele de la Planet Spa mi se par destul de bune,adik eu sunt multumita acum depinde de fiecare ce asteptari are de la un anumit produs:)
    PUPICI:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta asa e... Si mie imi plac in general produsele Planet Spa, dar nu toate. Pupici! :*

      Ștergere

Feel free to give me feedback!