duminică, 24 februarie 2013

NOTD: Beautiful blue

   Ştiind că îmi doresc o ojă albastră, mama s-a gândit să îmi cumpere una de la un magazin micuţ. Se numeşte Gabrini, am crezut iniţial că e ceva "no-name" de care n-a auzit nimeni, dar scriind pe google am găsit şi un site al lor: http://www.gabrini.com/en/.

   
   Lăsând acest amănunt la o parte, oja mi-a plăcut mult! Are un luciu deosebit, se usucă foarte repede şi acoperă bine (totuşi nu este suficient un singur strat).





   Sticluţa de 13 ml a costat doar 4 lei. Ce părere aveţi de culoare? Folosiţi ojă de la firme din acestea mai puţin cunoscute?

Pupici!

10 comentarii:

  1. Culoarea imi place si da eu una am avut de la aceasta firma oja si chiar mai am una in momentul de fata pe culoarea rosu aprins:)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt multe lacuri de unghii mai scumpe care sar a doua zi sau care se usuca foarte greu. Asa ca pentru mine firma sau pretul nu conteaza daca oja imi place.

      Ștergere
  2. Draga Bianca,deoarece ai postat pe site-ul lui Choco,am descoperit si eu blogul tau si o sa-l urmaresc:) Uita-te si tu pe la mine,nu de mult am inceput:) Te pup
    ciocolatacuzahar.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, sper sa nu te dezamagesc! Bineinteles ca voi "veni" in vizita pe blogul tau. Pupici! :*

      Ștergere
  3. Buna! Ma numesc Alina si tocmai am devenit o cititoare a blogului tau! Eu am blogul http://rustik-shop.blogspot.ro/. Te invit sa ma vizitezi si tu! Te-am adaugat in lista de blogroll! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sper sa iti placa ce postez :*
      şi bineinteles ca te vizitez :*

      Ștergere
  4. Am avut si eu oja de la Gabrini, si sa stii ca in ciuda pretului mic, rezista destul de bine pe unghii, si au o gama de culori super frumoasa! Eu am avut pe mov! te pup! Mai vno pe la mine si tu ;-D.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! Ai pe blogul meu o nominalizare la Liebster Award. Poate doresti sa completezi! Te astept!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce culoare superba :( pacat ca nu prea gasesc sticlute de Gabrini pe aici pe la mine. Mi-ai produs o o nebunie majora pentru aceasta culoare. <3 Holly God

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!