miercuri, 27 februarie 2013

Review Şampon purificator pentru păr gras Yves Rocher

   Bună fetelor! Am comandat mai demult câteva produse de la Yves Rocher dar nu am apucat să scriu despre ele. Acum a venit momentul, iar primul la rând este şamponul purificator cu urzică.




    Flaconul de 300 ml a costat doar 10.90 lei, ceea ce reprezintă un preţ foarte mic, după părerea mea! Este primul punct forte (adică m-am gândit că şi dacă nu mi se potriveşte, cel puţin n-am dat o avere pe el).
   Eu am părul gras, o dată la 3 zile trebuie să îl spăl. Foloseam până de curând gama Aqua Light de la Pantene (tot pentru păr gras) şi şampon şi balsam. De când am început să folosesc şamponul de la Yves Rocher am renunţat şi la balsam. Efectele pozitive s-au văzut de la prima spălare: părul meu avea mai mult volum şi simţeam că nu e încărcat deloc! Referitor la "păstrarea" rezultatului, pot să spun că nu am observat mare diferenţă, să zicem că am mai salvat o zi, adică pot să mă spăl la o dată la 4 zile. Oricum m-am obişnuit; nu cred că există persoane prea multe care să spună că se spală pe cap doar o dată pe sămpămână.

   Referitor la miros, aroma este foarte plăcută, de urzică. Când îl folosesc, toată baia miroase a prospeţime. Chiar îţi dă impresia că e compus doar din plante (se laudă că este format în proporţie de 99% din ingrediente naturale).

   Per ansamblu, mie îmi place foarte mult acest şampon! Mi se potriveşte foarte bine. Îl recomand persoanelor cu păr gras, este excelent!

Mai jos este şi lista cu ingrediente:



Aţi mai folosit produse de păr de la Yves Rocher? Cum vi s-au părut?


Pupici!

3 comentarii:

  1. Si eu ma spal tot o data la 3 zile ..4 si mi se pare normal,pt ca inevitabil sa nu pui mana in par din cand in cand..de la caldura se ingrasa, afara daca e o zi mai urata si iesi de la umiditate iar afecteaza paru deci cred ca nu e o problema cu spalatu la 3 zile.Ma bucur ca ti-ai gasit acest sampon eu folosesc de la Elseve Anti-rupere:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu l-am avut pe asta si mi-a placut, mai ales raportul calitate-pret. Acum am la rand unul pentru volum, tot de la Yves Rocher. Si ciudat, dar niciodata nu m-au tentat sampoanele lor, l-am cumparat din intamplare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma spal o data la 2 zile, si mi-as dori sa pot sa-l spal de 2 ori pe saptamana. Urasc cand vad ca se-ngrasa asa, mai ales in ultimul timp. Nu am avut de la ei decat parfum si geluri de dus. Eu consider produsele lor de calitate.

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!