vineri, 1 februarie 2013

Catalog Yves Rocher

   Zilele trecute am cumpărat revista FEMEIA şi am găsit înăuntru un mic catalog Yves Rocher plin cu oferte atractive. L-am scanat, îl puteţi găsi la linkul următor în format .pdf: http://www.fileshare.ro/e29233785

   Cât despre produse, eu am comandat în valoare de vreo 80 lei (peste 70 de lei primiţi coletul fără taxe de transport) despre care am auzit că sunt foarte bune, şi anume:

  • Gelul dezincrustant pentru curăţarea tenului Pure System cu 19,90 lei. Se laudă că elimină excesul de sebum, dezincrustează porii, îmdepărtează punctele negre şi previne apariţia imperfecţiunilor. Eu am o mare problemă cu punctele negre aşa că tare m-aş bucura să se ţină de cuvânt!
  • Şamponul purificator 300 ml cu 10,90 lei. Am mai folosit un şampon de la Yves Rocher, pentru strălucire. Îmi plăcea mult textura şi mirosul, dar pe perioadă lungă s-a dovedit că nu era chiar ce aveam nevoie, eu având părul mai gras. Aşa că l-am ales acum pe acesta, cu urzică şi sper să mi se potrivească.
  • Demachiantul expres pentru ochi sensibili cu albăstrele cu 18 lei. Toată lumea îl laudă pe diferite bloguri, şi m-am gândit să îi dau o şansă. Eu folosesc momentan Garnier Essentials pentru ochi, care se laudă ca elimină chiar şi machiajul rezistent la apă, dar mie nu mi se pare că se descurcă nici măcar cu cel normal. Aveam nevoie de altceva.
  • Trusa parfum Moment de Bonheur cu 30,90 lei a dorit-o o prietenă. E o alegere foarte bună, mie îmi place foarte mult acest parfum (pe lângă multe altele de la Yves Rocher)
   Abia aştept să primesc coletul, cu Rimelul Sexy Pulp  cadou, cu setul de gentuţe şi cu cadoul surpriză. Nu am mai comandat niciodată de la Yves Rocher, mereu am apelat la prietene care mai dăduseră comenzi. Sper să mi se potrivească produsele. Voi scrie despre ele imediat ce le voi testa!

Pupici!

2 comentarii:

  1. Hei, buna Jolie! Din februarie n-ai postat nimic in legatura cu mirificul colet de la Yves Rocher. Cum ti s-au parut produsele si ce cadou ' surpriza' ai primit ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate şi îmi cer scuze că nu am menţionat explicit ce cred despre produse. Totuşi, am făcut un review şamponului şi gelului de curăţare. Şi ca premiu am primit un roll-on anti-oboseală pentru ochi şi un mini gel hidratant pentru faţă. :*

      Ștergere

Feel free to give me feedback!