vineri, 20 septembrie 2013

5 parfumuri pe care le iubesc

   Hello girls!

   Aveam în plan un review pentru astăzi, dar m-am gândit să îl amân puţin. Prin urmare, iată-mă povestind despre cinci parfumuri care îmi plac mult şi care îmi fac mereu ziua mai frumoasă. Şi deşi ştiu că vă aşteptaţi probabil la o descriere minuţioasă a fiecărei arome, nu voi face acest lucru, din simplul motiv că nu mă descurc la descris arome. Aşa că, fiecare parfum va fi însoţit de o mică descriere... a felului în care mă simt atunci când îl port. Sunt tare curioasă cum veţi primi ideea :) 
   Să trecem la parfumuri!

Little White Dress de la Avon este un parfum extraordinar pentru o femeie căreia îi plac esenţele delicate. E un parfum perfect după părerea mea. Are o aromă suavă, senzuală şi totuşi puternică, în sensul că persistă foarte mult pe piele. Mă duce cu gândul la o plimbare liniştită într-o după-amiază însorită, iar numele i se potriveşte perfect, pentru că notele acestui parfum surprind exact delicateţea şi feminitatea unei rochiţe albe.

Comme une Evidence a reprezentat primul meu contact cu parfumurile Yves Rocher (şi, de atunci, le ador). Această aromă florală este una din cele mai puternice pe care le deţin şi îmi place mult. Îmbină delicateţea cu senzualitatea şi mă duce cu gândul la o apariţie plină de rafinament şi graţie, care rămâne întipărită în mintea tuturor. Comme une Evidence este o aromă care nu poate trece neobservată!

Outspoken by Fergie este un alt favorit din portofoliul Avon. L-am folosit foarte des pentru că este extrem de tineresc. Acestea sunt primele cuvinte care îmi vin în minte când mă gândesc la acest parfum: energie, tinereţe, vitalitate. Fergie a surprins perfect esenţa femeii tinere şi frumoase (aşa cum e ea), pline de viaţă, care ştie exact ce îşi doreşte. Acest parfum mă face să cred că pot obţine orice îmi doresc dacă lupt pentru asta!

Amor Amor Sunrise de la Cacharel a fost descoperirea verii. L-am primit chiar înainte să plec la mare şi l-am adorat din prima. Numele i se potriveşte perfect deoarece chiar mă duce cu gândul la un răsărit de soare la malul mării, alături de persoana iubită. Este o aromă proaspătă şi florală, dar puternică, în acelaşi timp. Mă face să mă simt plină de energie şi de idei bune!

Pure Poison, Dior, l-am primit de la iubitul meu de Crăciun şi este "my number one". Acest parfum este cu siguranţă unul de seară, pentru că are o aromă puternică şi dulceagă. Când îl port, mă simt elegantă, puternică şi pregătită de o petrecere. Aroma persistă foarte mult, acesta fiind un alt punct forte. O esenţă ca aceasta nu te lasă să treci neobservată!

   Acesta este my top five. De mult timp îmi doream să vă prezint parfumurile mele preferate, dar am amânat mereu. Sper să vă placă modul meu de a le descrie. Cunoaşteţi aceste arome? Mi-ar plăcea tare mult să ştiu care este topul vostru cu cele mai îndrăgite parfumuri!

Pupici!

6 comentarii:

  1. Primele 3 am avut ocazia sa le incerc si eu,insa trebuie sa zic ca aici nu ni se potrivesc gusturile,fiindca nu au reusit sa ma vrajeasca:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu cum e little white dress, dar am primit pe strada de la un reprezentant o mostra din little gold dress si m-am indragostit! Pacat ca mi se pare ca nu prea persista. Dar trebuie sa mi-l iau neaparat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am încercat Gold dress si mi-a placut dar nu l-am cumparat.

      Ștergere
  3. am avut doar 2 si 3.
    ma tenteaza pure poison :).

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!