luni, 2 septembrie 2013

Pics of the week [26]

   Bună fetelor!

   Tocmai s-a terminat ultima săptămână din luna august şi din vara 2013 şi mă simt nostalgică. Mai am o lună de vacanţă, dar mi-aş fi dorit să fie încă vară, să fie cald şi soare, zilele să fie lungi şi pline de culori. Mie nu prea îmi place toamna; îmi plac culorile superbe ale frunzelor şi lumina blândă a soarelui, dar urăsc zilele ploioase şi mohorâte când trebuie să mă rog de mine să mă dau jos din pat. Sper doar că vom avea parte de o toamnă mai uscată, cu ploi scurte şi rare :D
   Să trecem la poze...

Luni mi-am cumpărat din Selgros acest plic de Cafe Mocha. M-a atras ambalajul şi imaginea cu spuma aceea delicioasă şi cu pătrăţelele de ciocolată de pe farfurie.

Iată şi rezultatul, o cafea delicioasă cu ciocolată şi spumă de lapte.

Miercuri m-am întâlnit cu Maria şi am fost la Creativ să facem brăţări. Ea a ales mărgele şi elastic, eu am preferat să fac o brăţară a prieteniei. Mi-era tare dor!

După Creativ, am mers amândouă în DM şi nu am putut refuza reducerile. Voi face o postare cu ultimele cumpărături săptămâna aceasta.

Joi am avut parte de lectură la aer curat!

Şi, pe final, noua mea pasiune: serialul 90210. De la Gossip Girl încoace nu am mai vizionat niciun serial tocmai pentru că ştiam că nu mă voi putea desprinde de ecran, iar acest lucru n-ar fi fost prea bun înainte de bac. Bineînţeles, am savurat şi un 3in1 în acelaşi timp :)

   Cam aşa a arătat săptămâna mea; practic a fost împărţită între serial şi lectură. Pe lângă acestea, am stat cu prietenul meu cât timp a trebuit să lucreze pentru nişte restanţe. Vara e gata, dar dacă stau să mă gândesc bine, nu văd niciun motiv pentru care n-ar fi şi toamna la fel de frumoasă. Cred că trebuie să fiu mai pozitivă!
   Să aveţi o săptămână frumoasă!

Pupici!

6 comentarii:

  1. ce bine arata cafeaua aia :))

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. cand am fost ultima data in dm erau foarte putine produse limited edition :(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am uitat în mod special după limited edition, aceasta mi-a sărit în ochi!

      Ștergere
  3. Ati fost fara mine!>:P inca o saptamana draguta pentru Bianca:)) si serialul e foarte dragut..eu nu m-am putut dezlipi de el cand l-am inceput .Vacanta placuta in continuare! p.s: hope to see you soon!

    RăspundețiȘtergere
  4. Awww :o3. mi-ai facut pofta de cafea =p~
    arata super bine..frumoase postari :* te-astept si pe la mine
    http://www.biutsbi.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!