miercuri, 11 septembrie 2013

Pics of the week [27]

   Bună fetelor!

   Aş vrea să îmi cer scuze, în primul rând,pentru absenţa mea. În week-end am participat la un botez şi nu am putut scrie, iar luni şi marţi Blogger s-a gândit să mă pedepsească şi să nu mă lase să postez. Când apăsam butonul de postare nouă îmi scria "Se încarcă", iar după ce mesajul acesta dispărea, pagina rămânea albă, fără să apară chenarul obişnuit pentru postare. Voi aţi mai păţit aşa ceva? Chiar şi astăzi am apăsat de mai multe ori până să reuşesc să scriu...
   În altă ordine de idei, nu am făcut prea multe poze săptămâna aceasta. Pur şi simplu am impresia că în perioada aceasta nu reuşesc să fiu "pe fază" cu telefonul în mână. Cum spunea Alina într-un comentariu, "mai bine mai putine poze, dar momente traite cu intensitate."

 Îmi dau seama acum că nu v-am mai arătat de mult timp unghiuţele săptămânii. Aici am folosit Farmasi nuanţa 39.

Marţi am primit acest trandafir superb de la iubitul meu, pur şi simplu pentru că era marţi :)

Şi aici, cărţile pe care le-am citit recent. Mai am puţin din volumul doi. Este o poveste tristă, dar fermecătoare.

   Cam atât, fetelor. Vă sunt datoare cu mai multe postări. Sper din suflet ca Blogger să-mi permită să scriu zilele acestea, pentru că am mai multe idei. Chiar sunt curioasă dacă voi aţi păţit vreodată aşa ceva!
   Vă urez o săptămână cât mai frumoasă!

Pupici!

2 comentarii:

Feel free to give me feedback!