luni, 16 septembrie 2013

Back to school

   Hello ladies!

   Deşi nu este cea mai încântătoare idee, în curând vom reveni la şcoală. Fie că vorbim despre liceu sau facultate, nu se poate să nu simţim puţină nostalgie cu gândul la zilele însorite de vară, când leneveam la plajă cu o băutură răcoritoare în mână. Dar asta nu înseamnă că toamna nu este un anotimp frumos! Dacă lăsam la o parte unele zile ploioase şi mohorâte şi ne gândim la o plimbare în parc printre frunze ruginii, sub un soare blând, parcă ideea de toamnă nu mai sună aşa rău. 
   Nu ştiu cum eraţi (sau sunteţi încă) voi, dar eu aşteptam cu nerăbdare, în fiecare an, cumpărăturile de început de an şcolar. Îmi plăcea ideea de a merge după cămăşi, pantaloni, pantofi şi rechizite. Adoram mirosul de rechizite şi îmi plăcea să am totul pregătit: penar (cu multe pixuri interesante), caiete cu coperţi, ghiozdan... Îmi aduc aminte cu drag de entuziasmul meu din primele zile de şcoală, care scădea considerabil după câteva săptămâni.

   Acum mă simt, din nou, entuziasmată. Începe o nouă etapă pentru mine, facultatea, şi vreau ca totul să fie "ca la carte". Deşi nu se mai pune problema unei uniforme, tot am nevoie de câteva hăinuţe si accesorii. Aşa că m-am gândit să aştern aici toate lucruşoarele de care cred că avem nevoie pentru un început în forţă! (click pe poze pentru zoom)

    Deşi la facultate nu suntem nevoite să purtăm uniformă, asta nu înseamnă că putem purta orice, fără să ne pese de nimic. Eu consider că o fată ar trebui să arate decent, să se îmbrace în funcţie de locul în care merge, iar o instituţie de învăţământ impune respect în alegerea pieselor vestimentare. Aşa că, o pereche de pantaloni clasici, fără paiete, ţinte şi alte detalii sunt un must-have în garderobă. Skinny sau cu croi drept, oricum îi preferaţi voi, pantalonii simpli arată foarte bine. De asemenea, există alternativa fustei, dar acolo vă las pe voi să căutaţi. Eu nu sunt chiar o iubitoare de fuste în ceea ce priveşte ţinutele de şcoală.

   Un alt accesoriu must-have este cămaşa. Consider că nu trebuie să existe garderobă care să nu conţină cel puţin trei cămăşi. Chiar dacă nu ai chef în fiecare seară să calci cămăşi şi alegi uneori alte bluziţe pentru şcoală, o cămaşă nu trebui să îţi lispească. Este elegantă şi te scapă repede din impas când trebuie să arăţi impecabil. O accesorizezi cu colierul preferat sau o eşarfă şi deja arăţi perfect.

   În ceea ce priveşte machiajul, consider că ar trebui să fie discret. Numiţi-mă demodată, dar mi se pare urât să vezi o fată pe coridorul şcolii/facultăţii cu un machiaj mai elaborat şi mai sclipitor decât cel pe care îl poartă în club. Părerea mea este că nuanţele trebuie să fie discrete: roz, bej. În cazul de faţă, cu machiajul la şcoală, less is more! Asta cred eu.

   Poate am lăsat impresia că sunt "old fashioned", dar acestea sunt părerile mele. Nu pot să înţeleg persoanele care "uită" că merg la şcoală şi scot din dulap cele mai sclipitoare şi deocheate piese. Şcoala, fie că ne place sau nu, este un simbol al decenţei şi al educaţiei şi cred că ar trebui să apreciem acest lucru.
   Cu toate acestea, nu sunt adepta unei ţinute sobre, impersonale. Sunt convinsă că fiecare din noi are accesoriile care o fac să arate impecabil şi care o pun în valoare şi cred că acestea fac diferenţa între o ţinută fadă, plictisitoare şi una captivantă. Aşa că, pe lângă piesele cheie (pantaloni simpli, cămaşă), ar trebui să îmbogăţim ţinuta cu acele detalii personale care ne diferenţiază de restul lumii. Posibilităţile sunt nelimitate!

   Sper că v-a plăcut postarea! Sunt foarte curioasă ce impresie v-am lăsat şi aştept să îmi spuneţi care consideraţi voi că sunt piesele cheie din garderoba de şcoală.

Pupici!

4 comentarii:

  1. hehe,pantalonii skinny de la H&M se afla si in garderoba mea si sunt favoritii mei la momentul actual:D
    te pup!

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine punctat!
    Eu, chiar si acum cand am terminat bine de tot cu scoala, tot ma mai simt nostalgica in aceasta perioada. Si mie imi placea sa ma pregatesc pentru inceputul scolii, fie ca se numea liceu, fie facultate, si intotdeauna am ales tinutele classy, decente, care sa se potriveasca cu mediul. La fel si cu machiajul si accesoriile. Si imi facea o adevarata placere sa port tinutele respective - eram mandra de statutul social pe care mi-l ofereau.
    Din pacate, majoritatea elevilor din ziua de astazi au uitat ce inseamna sa mearga la scoala, totul li se pare o corvoada si incearca sa se rasvrateasca impotriva sistemului. Iar tinuta este modul cel mai facil in care sa arate acest lucru.

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!