miercuri, 4 septembrie 2013

Cumpărături la început de toamnă

   Hello girls!

   În ultimele zile am cumpărat diverse produse de care aveam nevoie (două de aici, unul de acolo, două de dincolo...) şi am văzut că s-a strâns material pentru un haul :) Totul a început miercuri, când am fost cu Maria în DM şi am găsit o mulţime de promoţii (m-am abţinut să cumpăr ce nu îmi trebuie) şi a continuat când am dat comanda la Avon. Să  nu mai lungim vorba şi să vă arăt "păcatele":


   Acestea sunt produsele. Acum, să le luăm pe rând! 

Loţiunea pentru mâini cu unt de shea şi ulei de argan de la Balea era redusă de la 8 lei şi ceva la 4,99 lei. Flaconul este de 300 ml şi mi s-a părut un preţ extrem de convenabil. Cremă de mâini folosesc mereu, deci nu mă tem că rămân cu ea. În plus, îmi place la nebunie faptul că are pompiţă :)

Loţiunea de corp cu afine de la Balea nu era absolut necesară. Nu duc lipsa de loţiuni de corp deşi, de la postarea cu colecţia (o găsiţi aici) am terminat vreo 5 loţiuni. Acum mai am doar una de la Balea (cea cu cocos şi floare de tiare) şi una de la Avon Care (cea de 750 ml). N-am putut rezista faptului că are aromă de afine şi mie îmi place tot ce are legătură cu fructele de pădure, plus că a costat doar 9 lei :)

Loţiunea regenerantă cu petroleum de la Gerovital Plant este cea mai demnă de lăudat din tot ce vedeţi aici. Am folosit-o anul trecut şi am observat diferenţa! La sfârşitul lui aprilie m-am tuns, apoi am început să folosesc această loţiune încontinuu până în septembrie când m-am tuns din nou. Frizeriţa (fiind aceeaşi) mi-a spus că simte că părul meu este mai des şi arată mai bine. Trebuie aplicată o dată pe săptămână la rădăcini şi lăsată să acţioneze cam 3-4 ore. Apoi se recomandă spălarea părului cu un şampon tot de la Gerovital, dar eu am folosit mereu şamponul meu obişnuit şi funcţionează la fel de bine. A costat în jur de 15 lei în Carrefour.

Următorul produs este un tratament pentru întărirea firului de păr de la Advance Techniques, Avon. Nu pot sta fără tratament leave-in; înainte foloseam 3D Rescue, tot de la această marcă, dar s-a terminat şi m-am gândit să trec la altceva. A costat 15 lei şi sper să se descurce cu părul meu.

Iată şi mascara mult mediatizată: Mega Effects. Este, într-adevăr, deosebită şi, cum am primit pachetul, am desfăcut-o şi am încercat-o. Îmi place periuţa; poate că nu e idealul meu de volum, dar alungeşte foarte frumos genele. Costă 25 lei, dar eu am primit-o cadou :)

   Acestea fiind spuse, cred că putem începe seria review-urilor, nu-i aşa? Nu sunt multe produse, dar le voi folosi pe fiecare în parte în următoarele zile, pentru a-mi face o părere clară înainte să scriu. Vreau să vă spun că urmează şi o postare "Empties" pentru că am consumat destul de multe chestii şi am făcut curăţenie în trusa de machiaj, unde am găsit multe lucruri aproape expirate. 
   Cu ce aţi vrea să încep seria review-urilor? Aştept răspunsurile voastre! O zi frumoasă să aveţi!

Pupici!

10 comentarii:

  1. Sa le folosesti sanatoasa. Si mie imi palc afinele, mai ales lotiunea de la Balea.

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa ajung si eu luna aceasta sa imi iau produse balea :)
    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt super! Încă n-am încercat nimic de la Balea care să nu-mi placă :D

      Ștergere
  3. Eu sunt curioasa de crema de maini,cred ca miroase bestial:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti pe toate cu placere :P.
    M-ai facut foarte curioasa cu Lotiunea de la Gerovital Plant. Cred ca mi-o voi lua si eu cu prima ocazie :D si abia astept review-urile :P.
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu placere pe toate. Lotiunea cu petroleum de la gerovital plant am folosit.o si eu acum cateva luni dar doar de vreo 3 ori si se vedea diferenta..mi.a placut dar acum folosesc altceva :* frumoase postarile tale :)

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!