joi, 12 septembrie 2013

Empties (4)

   Hello fetelor!

   Am promis postarea aceasta de mult timp, dar abia azi am avut ocazia să pozez fiecare ambalaj. De data aceasta am strâns multe recipiente goale (sunt mândră de mine) şi multe aproape goale, dar care trebuiau aruncate, pentru că am aruncat o privire în trusa de machiaj, la produsele pe care nu le-am mai folosit de ceva vreme, şi majoritatea expiraseră sau erau pe punctul de a expira. În plus, am terminat încă o loţiune de corp, deci am mai diminuat colecţia, care conţine acum doar trei produse. Haideţi să vă arăt ce conştiincioasă am fost!

 Aşa arată toate ambalajele la un loc. Acum, le vom lua pe rând!

   Gelul de duş Nivea Free Time l-am început la mare şi l-am terminat acasă. Are o aromă foarte fresh, care îmi va aduce mereu aminte de mare. În plus, are o consistenţa cremoasă, iar pielea rămâne catifelată şi frumos parfumată. 
   Loţiunea de corp Skindisiac de la Avon am terminat-o destul de greu. Nu m-a încântat prea mult pentru că mi se părea că nu prea hidratează. În schimb are un parfum senzual, foarte plăcut şi are mici particule strălucitoare care se văd frumos pe piele.

   Am decis să pozez împreună produsele consumate de la Yves Rocher. Primul este crema de mâini "
Candied Mallows" al cărei review îl puteţi citi aici. Luând în considerare data în care am făcut review-ul, vă daţi seama că a durat o veşnicie până am terminat cei 75 ml de cremă de mâini. Nu e vorba că nu mi-a plăcut, dar am mai avut şi altele şi am cam uitat de ea. 
  Laptele de corp after-sun Protectyl Vegetal a fost extrem de util pentru calmarea pielii şi menţinerea bronzului. Spun din nou că nu mi-a plăcut mirosul, dar am apreciat efectul asupra pielii.
   Demachiantul expres pentru ochi sensibili cu albăstrele îl cunoaşteţi de pretutindeni. Multă lume îl laudă. Şi mie îmi place mult pentru că nu irită ochii şi e delicat, prin formula uleioasă. S-a descurcat impecabil cu majoritatea produselor mele de machiaj, deci l-am recumpărat.

   Acesta este al doilea sau al treilea recipient terminat din acest cleanser de la Balea. Pur şi simplu este super bun, tenul meu îl iubeşte, iar aroma fresh de citrice mă revigorează de fiecare dată. Deşi acum am descoperit altul, îl voi recumpăra şi pe acesta la un moment dat; sunt sigură!

    Şi aici produsele de make-up pe care le-am neglijat şi care au ajuns să expire fără a fi consumate complet. 
   Cele trei produse de la revista Glamour nu le-am folosit niciodată. Nu mi-au inspirat prea multă încredere şi, deşi am zis că le ofer o mică şansă, am uitat de ele. 
   Următorul este batonul corector cu ceai verde de la Oriflame. Nu m-a încântat în mod deosebit, aşa că nu l-am consumat complet.
   Produsele ClickIt de la Very Me, Oriflame, au fost printre preferatele mele. Sunt două contururi lichide pentru ochi (unul negru şi un albastru superb) şi un lipstain pe care le-am adorat. Trebuie neapărat să le cumpăr din nou.
   Creionul şi rujul sunt tot din aceeaşi gama de la Oriflame. Creionul era argintiu şi îl foloseam pentru la colţul ochiului pentru a oferi luminozitate şi îmi plăcea mult. Rujul nu l-am folosit prea mult, nu era chiar cel mai strălucit produs.
   Last, but not least, fondul de ten cu minerale Giordani Gold. Îl recomand din toată inima! A fost perfect pentru mine, era absorbit complet în piele, deci nu apărea efectul de "mască", acoperea perfect imperfecţiunile, iar nuanţa mi se potrivea de minune. Imediat ce îl găsesc la reducere, îl cumpăr.

   Ce ziceţi de tot ce am consumat? Sunt mulţumită de mine. De când postez "Empties", am devenit mai conştiincioasă: cumpăr doar ce am nevoie, în cantităţi pe care sunt sigură că le pot termina până la termen. Voi ce aţi mai folosit în ultimul timp?

Pupici!

6 comentarii:

Feel free to give me feedback!