duminică, 15 septembrie 2013

Pics of the week [28]

   Bună fetelor!

   Ce mai faceţi voi? Eu sunt destul de tristă pentru că vremea este din ce în ce mai rece la Braşov. Mă bucur, în schimb, că nu încep şcoala mâine, pentru că nu ştiu dacă săptămâna care vine aş fi fost în stare să mă trezesc la 7. Desigur, îmi va lua ceva timp să mă obişnuiesc cu trezitul şi când va începe facultatea, dar bine că mai sunt două săptămâni să-mi plâng de milă până atunci.

 Unghiuţele mele au fost nude zilele acestea. Pur şi simplu ador nuanţa aceasta; e perfectă după câteva săptămâni în care am purtat doar culori puternice.

Miercuri am sărbătorit-o pe Ioana. A fost o seară drăguţă, între fete.

Ieri am fost la Romanian Music Awards, ediţia 11, care a avut loc în Piaţa Sfatului. A fost un spectacol reuşit, dar a fost şi cam frig, din păcate (şi nu am stat până la final).

Biletul a costat 15 lei, dar eu consider că a meritat fiecare bănuţ!

   S-a mai dus o săptămână din septembrie. Pentru liceeni vacanţa s-a terminat, iar pentru studenţi mai e puţin. M-am gândit să scriu un articol cu lucrurile cele mai importante de care avem nevoie la începutul anului şcolar. Deci, rămâneţi pe aproape!
   Să aveţi o săptămână frumoasă!

Pupici!
  

2 comentarii:

Feel free to give me feedback!